Ik vind een goud stalen head met een gewone stalen bamd afschuwelijk.
Ik denk dat als ze deze op een duotone hadden gezet dat hij misschien wel iets te flashy zou worden. Al deel ik wel je mening!
Dat flashy is demk ik ook wel wat je zoekt met een bi color toch? Maar een gewone stalen band is dan lillek. Net zoals een stalen kroon, dat ding moet ook gewoon goud zijn dan…
Gaaf model!
Hele dikke klok
MSRP zou £5,370 zijn. En ze zouden de release even doelbewust uit heben gesteld ivm aantijgingen tegenover de overleden founder van Harrods.
Kitsch!
Ga je nu al vertellen dat 99% al “verkocht” of gereserveerd is… En ik gok dat deze echt de eerste week na release wel zullen verkopen voor 18k of meer op de grijze markt / chrono. Mark my words.
Het zou ze ook wel sieren als ze dan de gewone uitvoering niet meer verkopen / maken. Zit geloof ik al op 15.000 stuks of meer. Dat ze al online verkopen ook toestaan vind ik ook echt jammer.
Denk dat ze de laatste voorraad aan het opmaken zijn. Hij zal binnenkort wel discontinued worden.
Krijg sterk het idee dat ze deze nieuwe uitbrengen om te hypen. En dan de oude niet meer verkopen.
Dan, na dat deze nieuwe helemaal kapot gehyped is en onverkrijgbaar is … dan komen ze over een maand of 4 met de nieuwe “gewone” uit … die dezelfde kleuren heeft als de huidige maar dan met de METAS en kleinere kast. Waardoor iedereen weer helemaal leip gaat worden. Wel slim…
Dat mensen dat geld ervoor betalen of dat dat de vraagprijs is op c24?
Haha vragen mag altijd hè ! Was eigenlijk blij dat al die hosselaartjes al weg waren uit de markt maar komen natuurlijk gewoon weer terug. Zal ook wel helemaal vol staan met de echte liefhebbers in de rij bij Harrods (moonswatch iemand ? )
18K zou echt veel geld zijn voor wat je krijgt/op de markt te koop is, premium betalen is een no-go voor mij aangezien ik de waarde die het merk zelf toekent al voldoende vind.
175 stuks … ik denk echt dat het zo hoog gaat eindigen… exclusiviteit is een gek iets. Verzamelaars betalen er graag voor.
Vreemde wereld toch, mijn LE’s van 24 stuks, 50 stuks, 100 stuks zijn exclusiever maar brengen echt geen 18k per stuk op.
Zeg niet dat ze allemaal 18k gaan opleveren maar mensen met geld die kijken daar niet van op. Als ze dan niet in de rij hoeven staan of wat dan ook. Er zullen er vast een aantal voor die prijs gaan.
FTFY
Ik niet. Ik vind het fijn als ik een horloge gewoon kan bestellen bij de AD als ik hem mooi vind
Donders mooi klokje…
Ik vind dit horloge wel mooi!