Vind hem ook mooier zo dan op de renders. Het geelgoud met staal komt minder sterk uit dan gedacht.
Ligt ook een beetje aan de belabberde foto denk ik. Verkeerde arm, horloge over de knokkel, dikke vette vingerafdruk op het glas, veel te fel en wit licht…
Anyway, ik vind de plaat mooi, maar hij is wel wat groot voor mij.
Nee dit is em niet voor mij. Is de oude een stuk beter. Dit lijkt een beetje op een of andere Seiko limited edition. Maar ik kan het mis hebben. Hijs wel shiny
Overigens zie ik de ‘oude’ Tudor BB Harrods gewoon via de website van Harrods te koop.
Inclusief importkosten voor 4150 volgens mij?
Ik vind hem goed! Heb de Harrods uitvoering altijd mooi gevonden.
Ik heb het idee dat de horloge gekte een beetje is gaan liggen. 18k? Ik denk dat je in je handjes mag knijpen met de helft.
Ik vind hem niet sus, wel kek.
Ja die is al enige tijd online via de Harrods website te bestellen.
Haha misschien overdreven ja maar goed ik koop nooit wat voor de volgende eigenaar. En ik zal never nooit een van deze in het echt gaan zien.
Dan verbaas ik mij wel over de 2e hands prijzen op Chrono voor de oude Harrods. Die liggen namelijk rond (en vaak boven) de nieuwprijs.
Ja dat denk ik ook. Zoals ik eerder dacht: deze uitgave is gewoon de lekker maker / hype horloge.
Dan komt over een tijdje de nieuwe uit in de uitgave waar je op doelt.
Die wil ik ook wel maar zal wel rond de 5 gaan kosten.
Daar hoopte ik op toen ik de title van dit topic las. Ik heb mijn Harrods afgelopen jaar weggedaan omdat ik hem toch te dik vond.
Sowieso zullen er wel andere kleurtjes komen voor de 54 en monochrome zou je denken…
Ja ik weet het niet… je zou het misschien wel verwachten, maar aan de andere kant bestaat de BB58 ook al 5 jaar en hebben we pas 2 kleurtjes. Iets met groen heeft Tudor sowieso niet echt?
Enige waar ik nog echt op wacht is de Pelagos 39 in het blauw! En wellicht de BB Pro in het wit.
ja die monochrome hebben ze toch in het rood nu ? Dat is de upgraded versie .
'Hmm ja de upgraded versie van de reguliere BB (41mm). Ik kan me niet voorstellen dat ze de BB58 (39mm) helemaal zouden gaan schrappen. Dat is toch wel een hit (geweest).
Ja dat is waar. Maar de 54 vind ik eigenlijk momenteel de meest perfecte kast van Tudor. Ik hoop dat ze daar wat variaties op gaan maken.
Nee doen ze zeker niet, is hun best verkopende horloge geweest… maar de 58 misschien met dat Metas uurwerk, andere bracelet en sluiting met t-fit. En dan in dezelfde kleuren als ze nu hebben.
Ja mee eens, dat denk ik ook. En dat zou ook al voldoende zijn natuurlijk. Ik ben wel heel benieuwd wat ze met de dial gaan doen. Om een of andere reden hebben vrijwel alle nieuwe releases een sunburst dial gekregen; BB54, Pelagos 39, de nieuwe BB Monochrome, BB 36.
Ik vind persoonlijk die matte dial van de blauwe BB58 nog steeds erg mooi.