Cartier Santos is aanzienlijk groter qua maatvoering
Of die nou iets groter of kleiner draagt dan de santos maakt allemaal niet uit.
Het feit dat we het erover hebben geeft al aan dat die (te) groot is.
Hou je van grote forse zichtbare horloges dan spaar je net als @Boetje voor je eigen cubitus, want eerlijk is eerlijk de dial is natuurlijk prachtig (time only) en het uurwerk is ook verre van te dik.
Hou je niet van vierkante grote horloges? Dan laat je deze links liggen. (Behalve als ze hem je te koop aanbieden bij de AD, want tja kom nou: geld is geld )
Maar wil je echt opzichtig dan zou ik toch een gouden Daytona adviseren.
Dat mag. Denk dat dat overigens in de praktijk nog wel meevalt op oysterflex. Jouw pepsi is opzichtiger.
Beide punten zijn waar
Ja, daar ga je al
Das nie jonguh!
Niet mijn smaak, maar wat dat betreft ook wat te hoog voor mijn budget haha.
Je kan straks als het goed is vanaf juli 2025, als je met pensioen gaat ineens 10% opnemen van je pensioen. Dus ff wachten nog⊠zit straks helemaal vol met gouden/platina Pateks op de bingo in 2030. Is niet meer zo speciaal danâŠ
Kan je beter voor zoiets gaan:
Heeft niemand. Is ook meteen een gespreks starter.
Je blijft hem wel opzoeken hĂš? Zit er iets dwars?
Die had ik even over het hoofd gezien. Excuses daarvoor, maar het begint een beetje een gĂȘnante vertoning te worden. Nota bene in een Patek Philippe topic. Het begint echt een beetje op Rolex only te lijken.
Klopt, nou spreek mijnheer Brick dan maar even aan
Zou je wel elegant staan als je mij tagged
En @RonnieB do not worry. Boetje en ik hebben een andere smaak. Niets meer niets minder.
Nog een vergelijking, volgens mij is dat een 36mm Royal Oak 14790, dus dan valt het weer soort van mee qua maat.
Wel echt benieuwd naar de referentie van die AP. Denk zelf dat het een 41mm is, maar goed.
Dit is indd een 14790st. te herkennen aan het kleinere AP logo op de 12 uur.
Zit ik ff goed mis! thanks! Dan lijkt het echt heel erg mee te vallen zegâŠ