Wel subtiel dat ze altijd de cubitus links tonen, 10cm verder op de arm, waar de omtrek meteen een pak centimeter extra is. Als je ze van volgorde zou wisselen zou het een heel, heel erg ander beeld zijn. Nu krijg je het effect van een 36mm horloge op een 17cm pols naast een 45mm horloge op een… 23cm arm. Nja.
Nee. Maar wel een mooie ɘqqiliʜꟼ ʞɘƚɒꟼ daar.
Die AP is veel te klein voor een vent
En dan is het inderdaad al snel ridicule qua formaat met de Orecchio Floscio Quadrato.
Wat een onzin.
Wat een topper. De foto van de advertentie was gewoon de real deal. De 8 staat echt uit het lood
Wees gewaarschuwd als je inzoomt.
..
.
Foto’s van de reel van insta ‘fremstar’
Auw. Ik vind zo’n joekel van een datum sowieso al verschrikkelijk… laat staan als die slecht uitgelijnd is. En dat voor een luttele 200K.
Prachtig.
auw
Beste review tot nu toe.
Ik hoop dat mijn sarcasme meter nog goed werkt.
Ja die werkt heel goed
Horloge is prachtig gemaakt, maar het ontwerp is helaas sh*t. In overall maar helaas nog erger, ook in detail.
Ze hadden dat ding beter de Obesitas kunnen noemen…
Wat moet je d’r mee?
Vandaag even gepast. Prachtig uurwerk, pas op mijn pols maar helaas niks voor mij.
Als je vierkant wil, dan kan je beter voor cartier santos gaan of piaget polo s. Stukken goedkoper en geen oneindige waiting list
Nja, het is een kwestie van smaak natuurlijk. Maar ik zie een hele terrastegel aan een niet zo brede pols.
De wijzerplaat van de groene ziet er anders wel knap uit.
Hier eindelijk een gedetailleerde hands on met vergelijkingen.