Gelekt & officieel uitgebracht: nieuw Patek Philippe sportmodel de Cubitus

1 like

Dankjewel :slightly_smiling_face:
Ik vind ze oo de fotoos veel beter overkomen dan op die ‘gelekte render’

Ah…chump change. :sweat_smile:

1 like

Ik verwacht niet dat ze verkrijgbaar zullen zijn. Je zal wel eerst honderdduizend moeten stukslaan op een koekoeksklok en wat minder populaire fliegers en drie-handers. Same old same old.

2 likes

Denk dat de Cubitus misschien wel wat heat van de Nautilus af haalt. Verdeeld wellicht een beetje de vraag. Misschien is ie ook om die reden in het leven geroepen. Denk inderdaad dat beide modellen nog steeds in de categorie onmogelijk voor normale sterveling om deze voor list te mogen kopen valt.

Ik begrijp dat dit verkocht word als sportmodel? Wat voor ‘sport’ hadden ze in gedachten :thinking:

1 like

Polo.

1 like

Golf

2 likes

Yachting.

2 likes

Diagonaal hè.

4 likes

3 likes

Pimp’n

3 likes

Ik zie me hier toch niet mee sporten hoor. De extreemste sport die ik me hierbij kan voorstellen is iets als snelwandelen

Het wordt tijd voor een mooie Nautilus.
Hier zie je een mooi vergelijk.

• Nautilus
  • Cubitus
  • Tudor bb54.
0 stemmers

Mooi plat is die wel.

Net zo dik als een 3940 perpetual :sweat_smile: 8mm.

6 likes

Maar wat je toont is wel mooi.

Vind de Nautilus mooier, maar ik snap wel bij het zien van deze foto en je zou een Nautilus bezitten dat je ook de Cubitus wilt.

1 like

Hodinkee artikel van Mister Clymer himself

Ik denk dat veel mensen binnenkort de cubitus mooier vinden vanwege de balans.

De nautilus heeft natuurlijk vreemde oren.

1 like

Ik ook! Ben er eigenlijk best wel gecharmeerd van moet ik bekennen…

Ook een grappig dat de Cubitus de groene plaat bij release krijgt. En de Nautilus natuurlijk al die jaren vooral de blauwe plaat.
Wellicht krijgt de Cubitus de blauwe plaat als uitzwaai/limited edition model in de toekomst.

In bedenk mij ook net dat de laatste generatie Nautilus ook niet meer in staal te krijgen is, time only model. De opvolger van de 5711, de 5811 is geen staal meer maar witgoud. De Cubitus is het nieuwe stalen sport model van Patek Philippe dat het gat weer opvult. Het lijkt er dus ook dat Patek Philippe de Cubitus onder de Nautilus positioneert.

2 likes