Neem aan dat iedereen die dit mooi vindt al een Herbelin cap camarat square in het bezit heeft?
Echt 1 op 1 not
Pfff…die groene
Het meest schokkende vind ik nog altijd de kwaliteit van de advertentie. Dat is gewoon een MS Paint opdracht geweest…
Hier zie je goed hun gepatenteerde snelverstelling. Knap horloge. Mega. Dat ik dat nog ooit zou zeggen over een Patek.
Ik begin eraan te wennen! Wat me wel opvalt is dat de nieuwe Cubitus toch een stuk groter toont. Een tikje kleiner was nog mooier geweest denk ik
wie is de lelijkste sporter van het veld.
Tsja, hetzelfde geldt voor Richard Mille, ook een horloge waarvan ik het niet erg vind dat ik die niet kan betalen
Weet iemand hoeveel mm van 12 naar 6? Maar vermoedt dat het teveel zal zijn. voor de smallere pols. Jammer. Als ik die stalen versie zie vind ik hem misschien wel beter dan een Nautulus. Minder bezel, meer plaat, dat idee. En lekker plat met 8.3mm. Maar eh,
voor een sport horloge een beetje karig
Dat inderdaad
Snufje seventies wel inderdaad
En daar gaat m’n enthousiasme. 40k voor dat geld wil ik meer dan een stalen time/date…
Neushoorn jacht
Haha, kwam ook al in me op
Moet zeggen; ben niet heel fan van ‘vierkante’ horloges, maar deze wordt hoe langer je er naar kijkt wel hoe mooier.
Toch blijf ik de naam wel apart vinden. Vierkant horloge dus Cube dus Cubitus. Toch heb ik de associatie met een of andere exotische ziekte.
Lijkt mij ook dat je wat uit te leggen hebt thuis als je er een gekocht hebt. "Schat ik ben even de stad in geweest en heb Cubitus meegenomen. "
Ik meet mijn Santos 39 op 4-9 op ongeveer 43 mm. (Met een geodriehoek ), de Santos is echter een rechthoek ongeveer 36x39mm en de Patek meer een vierkant, zo lijkt het.
Ik houd het zonder zijn oren op 40 mm gemeten op 3-9
Toch wat beter te doen dan ik dacht. Maar vierkant draagt dat nog steeds best flink waarschijnlijk…
FTFY
Tjah of ik moet helemaal verkeerd zitten maar dan krijg je beetje Tag Heuer Monaco afmeting maar zo ziet het er niet uit
Dat kunnen ze dan wel weer bij PP hé, zo’n flinke jongen mooi vlak op de pols laten vallen
De coitus.
Volgens Patek is hun nieuwe norm “30m” ook echt 30m. Ook de Nautilus en Aquanaut zijn nu 30m.
Is de maat van mijn GO Seventies en die dragen super, mag echt niet kleiner voor zo een stoer horloge.
Give it a rest already.