Het is me zowaar gelukt om een nieuwe Ming te reserveren!
Deze:
Wat een sensatie!
Iets van drie timeslots, en binnen een paar seconden allemaal uitverkocht.
Nou maar wachten tot ’ ie arriveert.
Het is me zowaar gelukt om een nieuwe Ming te reserveren!
Deze:
Wat een sensatie!
Iets van drie timeslots, en binnen een paar seconden allemaal uitverkocht.
Nou maar wachten tot ’ ie arriveert.
Lekker hoor!
Wat is de verwachting?
gefeliciteerd man!
Medio Mei, meende ik te zien.
Oh wow!
Ik dacht dat ik toch aardig wat op de radar had maar dit is wel een verrassing! Wat een schitterend ding, gefeliciteerd!
Dibs als hij je niet bevalt, ik neem hem met liefde over…
Dit ziet er erg strak uit
Van harte!
Maar uuuhh…
Het hele idee was toch dat iedereen die vandaag tussen 15:00 en 15:10 een pre-order plaatste een horloge krijgt geleverd. Deze was niet gelimiteerd op aantallen maar gelimiteerd in tijd (wat ik op zich een goed concept vind).
Vanaf Mei 2022 toch?
Mooie aanwinst zeg. Ik ben niet bekend met dit model, maar het ziet er keurig uit!
OMG wat mooi .
Helaas ook gemist, ook voor het tijdslot van morgen… Maar mega mooie kleur Burgundy!
Wat een ontzettend mooi horloge!
Supermooi, gefeliciteerd!
Een van de weinige merken met een eigen smoel
Bijzonder horloge, van harte
Gave lugs, erg '50s Patek/Eterna. Doen ze goed. Wat voor uurwerk zit erin?
Dan heb je iets unieks. Gefeliciteerd en sterkte met het wachten! Levering mei 2022 is nog een eind te gaan
Mooi ding! Ik zat er ook met een schijn oog naar te loeren, maar voor mij net iets te fancy…denk ik…
Wie weet!
Ming ?
Goeie vraag. Moest ik even opzoeken:
We have worked with our partners Manufacture Schwarz-Etienne to develop an independent hour hand adjustment mechanism, based on the Sellita SW330-2. This complication and modification is exclusive to MING.
The intermediate crown position now advances the hour hand independently to the rest of the gear train, which continues to run. This is both useful for daylight savings time as well as for when travel resumes globally. Both hands can of course be adjusted together in the third crown position, where the movement also hacks.
Ik meende dat z’n broertje vorig jaar of zo won in de GPHG?
Het geesteskind van Ming Thein: