Geruchten over verdwijnen Batman, 3 nieuwe GMT Master II

Misschien doet @Boetje het tegen die tijd wel voor 14k… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Biedt er iemand 14k?

1 like

Ik belde vandaag even naar de AD om te vragen of ik een nieuwe stalen GMT kon bestellen. Een met een kleurtje. Maar dat was niet mogelijk zeiden ze. Ze zijn er allemaal niet werd mij verteld.
Toen ik vroeg: ‘maar het staat toch in jullie boek’ kreeg ik als antwoord dat de wolf en de 7 geitjes ook niet echt bestaan ondanks dat het in het boek stond.

13 likes

Ik heb een paar weken geleden mijn Batman opgehaald bij S+C in Rotterdam. De verkoper zei dat het voorlopig de laatste is die ze krijgen en dat ik een geluksvogel ben. Er zaten 4 mensen uit Hong Kong voor mij op de wachtlijst, echter waren deze niet gekozen door S+C omdat het te lang duurde voordat ze in Nederland zijn en vermoedens waren dat het handelaren zijn. Toen kwam mijn naam eindelijk naar boven. Heb in totaal maar 4 - 5 maandjes hoeven wachten. Hierbij een foto van de NA:

40 likes

Schitterend! Je bent inderdaad een geluksvogel! :+1:

Maar de laatste dus… :face_with_monocle:

1 like

Laatste dit jaar bedoelen ze denk ik… S&C Eindhoven heeft dit jaar ook maar enkele stuks gekregen.

2 likes

Ook van S&C, 4 maanden geleden.

20 likes

Sorry hoor, maar moet je eens kijken naar die kleur blauw! Dat spat er echt van af. Wat dat betreft vind ik toch echt de nieuwe BLRO mislukt. De oudere pepsi’s zijn de kleuren toch beter!

5 likes

Ik ben het helemaal met je eens!

1 like

Ik niet. Live is de pepsi top imho.

4 likes

Precies dat.

2 likes

Ik zit al sinds feb te wachten (S&C Utrecht). Snap ik niet

1 like

S&C maakt gewoon verschil. Beetje triest af en toe.

1 like

Bizar

1 like

Een lijst hanteren die vervolgens niet afgewerkt wordt, hmmmm… :thinking:

1 like

Ben ik het ook niet mee eens :sunglasses:

8 likes

Maar serieus, dat rood is toch niet rood en het blauw niet blauw.
Het is een prachtig horloge maar de kleuren vallen tegen. Niet ‘crisp’

7 likes

Ik draag de mijne nog steeds elke dag met veel plezier (sinds april 2014 inmiddels).

22 likes

Echt top :ok_hand: