Geruchten over verdwijnen Batman, 3 nieuwe GMT Master II

Van mij is inmiddels ruim een maand oud en tevens ook bij S&C Rotterdam vandaan (wachttijd van 5mnd). Werd toen ook medegedeeld dat het vrij schaars onder hun ogen kwam dit model… Vraag me dan af of S&C dan ook de melding krijgt van Rolex dat het voorlopig ff nil wordt qua uitgifte van dit model…

6 likes

Batman in actie, verdwijnt over een paar uurtjes weer terug naar “thuis” tijd… op reis met een Batman om de pols is toch anders :heart_eyes:

4 likes

Bedankt allen, nu wil ik er ook een.

1 like

Again…

1 like

Heb ik ook gelezen, geeft een mogelijk ware interpretatie vd strategie van Rolex en uitleg over het uitbrengen van de nieuwe Pepsi.

1 like

Dit zegt neer dan 1000 woorden

19 likes

Kleurverschil in beide kleuren blauw is best heftig.

2 likes

Gelukkig draag je ze zelden zo naast elkaar om je pols.

1 like

… en zelden onder zulk kunstlicht. Ziet er aan de pols onder normale omstandigheden/licht niet zo uit. Dat het ander blauw is is een feit

1 like

Er is toch nooit ergens geclaimd dat het zelfde kleuren moeten zijn?

Snap het punt niet zo.

4 likes

Pakt u ze allebei maar in hoor :star_struck:

4 likes

Bij Burger Juwelier hebben ze 4 Batmans op voorraad. Naar de prijzen moet je niet vragen…

1 like

Dat is inderdaad bizar, tikken bijna retail van een CHNR aan :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ach verrek, nu zie ik het! Er zit een totaal andere bracelet op!

4 likes

:joy:

1 like

Wellicht hebben ze intussen geen 4 Batmans meer liggen. :grimacing: Ken de lijst gestolen stukken niet uit m’n hoofd.

kleuren nieuwe Pepsi zijn best mooi, maar wel anders dan het origineel.

Via het Rolex forum mochten wij vorig jaar op bezoek bij Gassan in Amsterdam. Ik had toevallig de 1675 aan, waardoor er een vergelijkingsfoto in zat (alleen jammer dat hij toen niet op jubilee zat :frowning:)

Ter info: bezel inlay op de 1675 is een NOS red back uit de jaren 60, dus de originele kleuren zoals Rolex deze in gedachten had bij het uitleveren.

8 likes

De BLNR staat nog gewoon op de website van Rolex…

Waar zijn nu alle mensen met inside information en ander gelul in de ruimte? :joy::joy::joy::joy::see_no_evil:

3 likes

Oorverdovende stilte :joy:

1 like

Had ik ook al gezien, kon de mijne begin vorig jaar leuk inruilen omdat er toen ook al het gerucht ging…:smile:

8 likes