Ongelofelijk! Niet dat het nou zo’n geweldig blad is. Maar ik kom 'm wel vrij vaak tegen, op tijdschriftenboeren. Ja, vind ik nog steeds leuk, tijdschriften. Waarschijnlijk ook omdat ik uit die hoek kom. Maar goed, heb er al heel wat lost gekocht, in de loop der jaren. Een abo zou ik zelf dan weer niet zo snel nemen. Maar dat geldt voor ongeveer alle bladen, wat mij betreft. In sommige nummers staat gewoon echt (bijna) niets dat ik interessant vind. En bij online contentaanbieders scroll je dan gewoon even verder en kost het je niets.
Ook luister ik veel naar horlogepodcasts. Zo’n beetje alle podcastmakers die enigszins interessant zijn, volg ik wel. En nee, ik luister natuurlijk niet alles. Dat is niet te doen. Alleen als er interessante onderwerpen worden behandeld.
Op DZVL heb ik nooit gezeten. Wel sinds 2011 op HF. Dus ook wel weer een tijdje al. In ieder geval nog wel de vorige (oude) versie van HF meegemaakt. Deze nieuwe versie ‘werkt’ wel een heel stuk prettiger, moet ik zeggen. En, ik kom niet in alle topics (natuurlijk), maar ik vind de sfeer op dit moment best o.k… Is ook wel 'ns een tijdje anders geweest. Daarnaast ook leuke contacten opgedaan, in de afgelopen jaren.
De wijzerplaat van die Zeno vond ik zo mooi, maar dat Unitas uurwerk maakte zoveel herrie .
Bij de 2003 was ik niet betrokken volgens mij, de 2004 MeisterSinger heb ik toen wel bij ze voor elkaar gekregen, waarbij de kroon voor het eerst links kwam te zitten. Mooie dingen waren dat.
Uiteindelijk het ik de 2003 (Zeno), 2005 (Fortis) en 2006 (Glycine) verkocht. De MeisterSinger heb ik wel nog steeds uiteraard.
Jij hebt het nog in leven proberen te houden toch? Overgenomen meen ik… en later deed je nog iets met Revolo, zo’n samenstel, zelfbouw horloge volgens mij.
Klopt inderdaad. In 2006 overgenomen en uitgebreid door de voorpagina eraan te hangen waar horlogenieuws werd gedeeld. Uiteindelijk in 2016 zag ik zojuist het laatste nieuwsbericht geplaatst en uiteindelijk helemaal offline gehaald in 21/22 oid.
Bij Revolo, idd een samenstel (niet zelfbouw) horloge. als marketing manager betrokken geweest ja, maar daar tijdig weggegaan ook. Niet lang daarna ging het failliet en is het doorgestart.
ps
En dat was ik dus ook echt. Lid sinds 2002 en veel van de eerste uren leden ook ontmoet. Zeno 2003 gekocht en later overgestapt naar DZVL, opgericht na onvrede hier. Lange tijd low level meegekeken maar nog steeds lid en weer met dezelfde forumnaam.
Ik draai duiddelijk al veel te lang mee, door gerrommel een andere naam aangenomen, maar ik was er in 2002 zeker bij want toen was ik 22 jaar en kocht ik mijn eerste Seiko… en die moest ik vol trots delen!