Ontzettend leuk dit!
Veel namen komen mij ook nog bekend voor en heb ze ook mogen ontmoeten tijdens de meetings
Dat is lang geleden Jorgen!!
Ja Tom, zeg dat wel
Ik kan me die layout van startpagina nog wel herinneren. Ik was geen lid toen maar pikte nog wel es wat info mee.
Hulde aan de pioniers van het eerste uur
Kende deze hele post nog niet. Leuk om te lezen!
Leuk inderdaad.
Zelf ben ik lid sinds 02, dacht ik.
De eerste limited (Zeno) werd gemaakt in 2003.
Ik heb hier eerst een paar jaar meegelezen terwijl ik actief was op het in mijn ogen (sorry!) toen veel leukere dzvl.nl (dezinvanluxe).
Veel zaten op beide, en na het ter ziele gaan daar (wie weet welk jaar dat was?) kwam veel hier.
dzvl was er inderdaad ook nog …
allemaal patjepee-ers die nu hier zitten
Allemaal van ver voor mijn tijd als horlogeliefhebber hahaha.
Het was echt wel leuk daar toch Leen? Ik kan me onze eerste handel nog wel herinneren op de parkeerplaats van een station… (volgens mij glycine)
Met Edgar, Brava, Jeroen, Dale, Harm, Louis, Hans (RIP), Roel, Steef, Tom, Bas , René, Jeroen, meastro, Dennis, Marnix, Ries etc etc.
En dan vergeet ik nog tig aansprekende namen. (Wie vult aan?)
Tig moraalridders, juristen en betweters
Ik ook niet of ik ben hem weer vergeten. Leuk om te zien!
Nog nooit van het blad gehoord. Zie dat de prijs echt laag is voor 4 edities. Weet iemand of het de moeite waard is? Gek dat er hier geen banner voor is dan . Je zou toch zeggen dat dit platform juist de doelgroep is voor het blad.
Moest hard lachen bij het lezen van het onderwerp van dit topic;
Bericht voor replica liefhebbers
En het daarop volgende;
Forum voor replica liefhebbers
Grappig om te zien wat er allemaal veranderd is in de wereld van liefhebberij. Deze vlieger gaat vandaag de dag echt niet meer op (of het moet over de speedmaster replica gaan, maar dat lijkt mij niet).
Goede vraag. Iemand bekend met magazine Watching?
Ben hier wellicht ook in geïnteresseerd.
Jazeker, al enkele jaren lid en onlangs ‘opgezegd’.
Het is best een leuk magazine, met een Nederlandse redactie. Alleen je raakt gewoon snel verwend als je de dagelijkse content van Fratello en Hodinkee voor handen hebt. Ik denk dat dat gewoon lastig is. Maar het was altijd even leuk als het magazine door de bus kwam! Dus je kan het altijd een jaar proberen wellicht?
Ok, en die sites bezoek ik echt nooit. Was al begonnen met abonnement aan te vragen maar weet ons rekeningnummer niet dus moet mijn vrouw vanavond maar even doen.
5 jaar later byzonder toch…zijn er nog veel van t eerste uur…?
Leuke magazines inderdaad! Heb er ook ooit een keer 1 gekregen, zit nog te twijfelen om een abonnement te nemen.
Als je niet weet wat je anders voor je verjaardag wilt hebben…?
Ik weet nog genoeg.