Gesloten! Verkiezing mooiste horloge op Horlogeforum. Breng nu uw stem uit! Stemmen kan tot dinsdag 2 april a.s. 19:00 uur

Er kan weer gestemd worden op het mooiste horloge op Horlogeforum.

Er is nu een nieuwe poll aangemaakt omdat de vorige helaas technische beperkingen had. Vanaf nu kan iedereen dus zijn stem uitbrengen en 3 horloges nomineren voor de titel

Mooiste horloge op Horlogeforum 2019

Eerder uitgebrachte stemmen zijn vervallen!

Langs deze weg wil ik ook mijn grote dank en waardering uitspreken voor de inspanningen die @Sjoerd_K heeft geleverd om deze verkiezing mogelijk te maken.

16 likes

Super, ik zal er eens voor gaan zitten en dank voor alle inzet!

2 likes

Ziet er keurig uit! :+1::+1:

2 likes

Heel keurig en gestemt :+1::+1::+1:

2 likes

Yes, weer gestemt. Bedankt voor de moeite en inzet :+1:

2 likes

Bedankt voor jullie inspanningen.:+1:

Ik heb een beetje out of the box gestemd.

1: Zenith El-Primero Chronomaster.
2: Heuer Autavia 1972.
3: Heuer Carrera Chrono 1964 Reissue.

Groeten,

Noel.

2 likes

Mooi werk, mannen!

2 likes

Daar gaan wij weer!

Reminder: Longines, Rolex, Zenith.

2 likes

Bedankt voor al het werk; dit is leuk!!
Al kijkende viel me op dat er meer lelijkerds dan mooien zijn, haha!
Miste eigenlijk de Peter Blake wel, of scrollde ik erover heen… ?

2 likes

Ziet er top uit! Alleen ûh…

19

…sorry, ik kan niet stemmen! Maar mijn stem zou gaan naar mijn eigen inbreng, daarna de Zenith en ook de Pelagos natuurlijk. :wink:

3 likes

Bedankt @tijdig en @Sjoerd_K!!! Hier is heel veel tijd en energie in gestoken. Leuk initiatief!

2 likes

ja… dit is helaas de enige optie om antwoord spammen te voorkomen…

5 likes

Snap ik! Alleen doe ik niet aan inloggen bij Google, maar da’s vooral mijn eigen probleem… en tegenwoordig ook echt want het is net als whatsapp, je kunt bijna niet meer zonder die rommel. :sunglasses:

6 likes

je hebt helemaal gelijk, gelukkig voor de verkiezing denken de meesten niet zo :smiley:

2 likes

leuk! Alleen mijn scrollwieltje is nu lam…:weary:

5 likes

Geweldig overzicht van al het moois hier!! Dank voor alle moeite!

2 likes

het is momenteel spannend tussen de Ketelaars terra luna van @Jurk de Patek van @Bidle en de JLC Ultra thin moon van @tompj maar blijf vooral stemmen!

4 likes

Lekker hoor! En wederom de complimenten.

:beers:

2 likes

Wat een bizar toffe horloges hebben mensen, leuk om de pronkstukken eens op een rijtje te zien.
En natuurlijk hulde @Sjoerd_K en @tijdig voor het regelen van het feest :slight_smile:

4 likes

Zal wel in de minderheid zijn.
Maar het was best makkelijk stemmen, want er zat niet veel bij wat ik echt heel mooi vind.
:grimacing:
Sorry :sweat_smile:

2 likes