Gesloten! Verkiezing mooiste horloge op Horlogeforum. Breng nu uw stem uit! Stemmen kan tot dinsdag 2 april a.s. 19:00 uur

Erg mooi gedaan, prachtig gezicht al onze mooie horloges. Horloges stemmen is leuker dan politieke partijen stemmen😀!

4 likes

Gestemd, zeg niet welke.

1 like

Hahaha, een stuk leuker Hans.
Vind horloges (meestal) ook een stuk leuker om naar te kijken.

3 likes

Ze veranderen ook niet van koers nadat je ze gekocht hebt
 “Haha, nu ga ik toch lekker linksom. Tot over 4 jaar, sukkel”

7 likes

:joy:

2 likes

3 x chrono gekozen
en ik hou daar niet eens van.
Omega, Zenith, Klaauw in een andere volgorde.

1 like

Hartstikke leuk initiatief. :+1: Ik heb een mooie selectie kunnen maken. Ben benieuwd. :slightly_smiling_face:

2 likes

Wow. Allemaal knallers!

2 likes

Mijn beste,

Ziezo!!
Mijn top 3 zojuist verzonden!!
Leuke opzet. Dank aan de samensteller.

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

4 likes

Puik werk, complimenten voor alle effort.

1 like

Mooi samengesteld zo.m! Erg benieuwd naar de uitslag.

1 like

Wauw, wat een lijst (en wat een megaklus). Gestemd :sunglasses::+1:

1 like

Een ding trouwens
 de Terra Luna is niet die van mij. Maar die van Stefan. Die nóg specialere die nog nét niet helemaal af is. Dus ik weet niet wat de regels zijn? :grimacing:

Maar ja om nou de splinter in Stefan’s oog te zien terwijl je de balk in je eigen oog niet ziet is ook zo wat. :wink:

@stefanketelaars: Jij hebt biede gemaakt dus jij bent voor mij sowieso de winnaar!

6 likes

Dat meen je niet? Dat ga ik nog ff fixen maar je moet af gaan op de foto. Is die van jou dan de terra in motion?

Edit: ik zie dat ik het in de enquĂȘte wel juist heb genoteerd, maar dat niet de terra in motion van @Jurk in de top 3 staat maar de terra Luna van @stefanketelaars

Hoe dan ook zijn het allemaal winnaars

4 likes

:sob::sob::sob::sob:
Dit ga ik zeggen tegen een of andere cartoonist!! Russische inmenging! Fake news!

3 likes

Ik kan me helaas niet uitlaten over inmengingen van regeringspartijen

3 likes

Het is jammer dat ondanks dat ik in de topic waar je het horloge moet opgeven en PM het typenummer niet is opgenomen

1 like

Dat vind ik zelf ook jammer. Maar je moet je voorstellen dat met het graafwerk in een topic van 650 berichten ik na de 3e keer dat ik het volledig doorlopen had ik blij was dat ik de foto’s er in heb gekregen.

Daarnaast draait het om de foto en komt verdere toelichting natuurlijk wel bij de winnende horloges

2 likes

Gestemd

1 like

Leuk is dat, hĂš? Ik heb dus ook twee chronograven geselecteerd. Een Longines en een Zenith. Ook kon ik het niet laten op een Rolex (Hulk) te stemmen.

Ik weet niet wat ons stemgedrag over onze eigen horlogekeuzes zegt.

3 likes