Eigenlijk is het lastig om er maar 3 te mogen kiezen.
Zo veel moois!
Hi,
Ook net gestemd - complimenten aan de organisatie, top!
Groet, Vincent
Ik denk niet zo veel.
Ik vind een zeilboot veel mooier dan een speedboot, maar ik zou er nooit eentje willen hebben.
Een oldtimer ( auto ) is ook mooier dan de meeste nieuwe standaard meuk, maar ook die mag je van mij houden ( om meerdere redenen ).
Gestemd! Moeilijke keuzes en wat een mega klus om in elkaar te zetten! Thnx
Ik heb ook gestemd! Stonden veel mooi horloges tussen!
Gestemd! Ik merk dat mijn smaak toch iets meer dressy en richting haute horlogerie gaat als ik puur op esthetiek stem…
Maar wat een lastige keus zeg!
Wordt er alleen een top 3 bekend gemaakt of kun je van alle horloges terug zien hoeveel stemmen er op waren?
ik zal wanneer de stemming gesloten is een volledige verwerking van de resultaten presenteren inclusief dus de complete uitslag van alle horloges
Ah, dat is leuk. Ga er vanavond is goed voor zitten
Lastig om te stemmen. Er zitten veel meer dan drie mooiste horloges in de verzameling.
We zitten momenteel op 125 stemmers, dat is minder dan er op de pilot gestemd hadden dus bij deze nog even onder de aandacht! stem nu het nog kan, voor mijn part op je eigen horloge.
Done! Erg leuke verkiezing, staan veel mooie horloges tussen!
Iedereen inmiddels al gestemd?
Spannend! Na 1900 uur vandaag weten wat 'the one watch to rule them all" is!
@Blauwbeer en @SAT ruman, zijn jullie er klaar voor? Dit gaat bepalend zijn voor jullie queste*!
*Langdurige en gevaarlijke zoektocht naar een persoon of een object, waarbij een vaak eenzame held een opdracht krijgt om een bepaalde zaak tegen allerlei hindernissen in tot een goed einde te brengen. Doorgaans hebben queestes een vast stramien: een bestaand evenwicht dreigt verstoord te worden.
Als alwetend oog van sauron kan ik verklappen dat het nog steeds ontzettend spannend is en iedere stem nog beslissend kan zijn!
leuk initiatief en wat een werk heb je hiervan gehad dit te maken, mijn complimenten.
Mmhh
Lets Rock!