Gestolen: gloednieuwe Staudt Praeludium Petit

Beste Horlogeliefhebbers,

Minder leuk nieuws uit Enschede…

Gisteravond is mijn auto leeggeroofd terwijl ik honderd meter verderop een afspraak had (Deurningerstraat 27, Enschede). Bij deze stunt is een laptop (MacBook Pro) met vertrouwelijke informatie en een hagelnieuwe Staudt Praeludium Petit (serienummer STW300X) ontvreemd, inclusief doos en (ongetekende) papieren.

Mocht iemand het horloge of de laptop tegenkomen of aangeboden krijgen wil ik diegene vriendelijk verzoeken dit te melden via ys@staudtwatches.com, zodat ik contact kan opnemen met de politie.

Bij voorbaat dank,
Yvo Staudt

https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/16716365_1437858986248907_5220490224647677374_o.jpg?oh=08760340dc577bdd0dd3231e46017c83&oe=59021EC4

7 likes

Sterkte kerel. :facepunch:

Klote!, Sterkte. We houden een oogje in het zeil…

Kut man. Hoop dat je nog wat terug vindt.

over geen waardevolle spullen in je auto laten liggen zal ik niet beginnen.

2 likes

Die MacBook stond zeker op stand-by? Die kunnen dan simpel uitgemeten worden door een autoinbreker. Idem voor Smartphone en tablets.

1 like

Oef, dat zijn mindere berichten. Sterkte met de afhandeling

Schoften…

hopelijk zijn er dropbox of andere programma’s op de laptop aanwezig , die bij activeren van de laptop te traceren zijn.
sterkte.

Laten we met het HF proberen deze iig onverkoopbaar te maken !! Gen idee of er een centrale database bestaat maar zou eens mooi zijn !!!

Kansloos volk bah…
Balen man

Enorm balen dit. Dat wordt marktplaats in de gaten houden.
Hopelijk kun je de laptop traceren…
Gr.Wander

1 like

Triestigheid ten top. We duimen dat het nog goed komt al zie ik het somber in helaas.

:slight_frown:

Heel erg voor je, maar waarom zo’n kostbare bezittingen (duur horloge + mac waar je halve leven op staat) in een auto laten liggen? Hopelijk kan je alles recupereren :thumbsup:

2 likes

Wat balen! Hopelijk kan je nog iets terugvinden…

Waardeloos, sterkte!

Damn, da’s waardeloos zeg! Sterkte, ik hoop op een goede afloop voor je.

damn kloten. Sterkte.

Balen, keeping my eyes open!

Dat is echt kl#te man!

Wij houden de ogen open Ivo, wat een minne streek

in Twente is het allemaal wat minder crimineel, maar dit is wel echt waardeloos. Ik laat mijn laptop zelden achter in de auto -onlangs nog in Enschede- maar soms ontkom je er haast niet aan. Mij bekruipt het idee dat je bewust target was Ivm met je prachtige vakwerkklokjes…