Gestolen: Hamilton Maestro

Toen ik m’n ontbijt aan het klaarmaken was vorige week woensdag, vond ik het raar dat ik de geluiden op straat zo luid hoorde. Ik ging kijken wat er aan de hand was, en het raam aan de straatkant stond open.

Vreemd, had m’n zoontje van twee misschien aan het handvat gedraaid? Een vergetelheid van de vrouw? Ik keerde terug naar de keuken om een tas koffie te zetten, toen me opviel dat de deuren van de kasten in het bureel openstonden. Daar was ik de dag ervoor als laatste, en die had ik zeker niet open gelaten.

Een snelle blik naar de eettafel, en dat nare gevoel in m’n maag werd bevestigd: portefeuille weg, sleutels weg, horloge weg.

Het horloge dat op de eettafel lag was deze Hamilton Jazzmaster Maestro, serienummer: 09575. Deze oproep zal wel niet veel uithalen, maar goed; als je deze tegenkomt, weet je dus dat ie gestolen is.

Dit meen je niet…klaarlichte dag of s’nachts gebeurd?
Het wordt toch steeds gekker dit, moet je een vesting van je huis gaan maken??

vervelend voor je zeg. Mocht ik waar dan ook zo een klok aantreffen zal ik proberen eraan te denken. suk6 verder.

capice Schreef:

Dit meen je niet…klaarlichte dag of
s’nachts gebeurd?
Het wordt toch steeds gekker dit, moet je een
vesting van je huis gaan maken??

Dat was 's nachts, wij lagen boven te slapen. Het waren erg beschaafde inbrekers, ze hebben ons niet wakker gemaakt. Ze hebben stilletjes 1 gaatje geboord in een brandnieuw PVC raamkozijn en hebben het blijkbaar op die manier kunnen openmaken.

Nog eentje… foto’s zijn alles wat me rest snik

Balen man, hopelijk krijg je wat terug via de verzekering.

Vervelend dit te horen. Ik wens jullie veel sterkte met de afhandeling.

Hier wordt ik zo kwaad van! :X daar heb je niets aan maar we leven wel met je mee. Misschien kan je hem als gestolen bij marktplaats en speurders zetten en eventueel ook bij mij op de site, wij krijgen inmiddels ook 1000 hits per maand. Mail me anders maar voor mijn site ik ga hier mijn site niet promoten.
De etterbakken zullen het horloge toch wel weer verkopen voor een habbekrats.

Misschien eens als forum bedenken hoe we gezamenlijk de gestolen horloges beter kunnen laten opvallen op internet etc.?

Sterkte!

soort blacklist…misschien een goed idee, meteen nummers ect doorsturen naar alle grote horlogesites, WUS,Chrono24 ect

Heel erg vervelend…:frowning:

Laat ze er zelf voor werken, doen wij ook…
en met hun poten van andermans spullen afblijven.
Maar ja dat zal wel teveel gevraagd zijn.
Veel succes met alles.

Bijzonder waardeloze ervaring. Ik hoop dat je er nog wat van hoort, al zijn de kansen niet echt groot. Goed dat je het serienummer hier post, het zou kunnen helpen.

Misschien een suggestie: Ik modereer op een gitaarforum (gitaren zijn ook behoorlijk diefstalgevoelig.) en daar is een apart subforum ‘Gestolen’. Behalve veel gitaristen leest ook de handel mee op dat forum, net als hier, dus op die manier breng je een diefstal snel onder de aandacht.

Potverdriedubbeltjes! Dat soort gajes…

Door jouw post herinner ik me ook dat ik vandaag ben bestolen. Van de euro in m’n winkelwagentje. Kwam ie te kort voor z’n boodschappen ofzo? :S

Veel sterkte en hoop dat ie ooit weer bovenkomt.

P.S. Niet in je verdriet en boosheid vergeten om de bank enzo te bellen om alle passen te blokkeren.

Stelletje tuig !
Ik vind het heel beroerd voor je.

Maar een vraag:
Lagen de waardevolle spulletjes in het zicht ?
Sta jij bij kennissen, buren, de plaatselijk groenteboer, de bakker, ouders van de voetbalclub van je kinderen e.d. bekend als “de man met de mooie horloges” ?

Paul.

Spijtig om te horen… Stelen is zo laf! Veel sterkte ermee.

Enkele jaren geleden hebben ze bij ons op dezelfde manier ingebroken… en heel wat spullen meegenomen… :frowning:

Paul Jenner Schreef:

Stelletje tuig !
Ik vind het heel beroerd voor je.

Maar een vraag:
Lagen de waardevolle spulletjes in het zicht ?
Sta jij bij kennissen, buren, de plaatselijk
groenteboer, de bakker, ouders van de voetbalclub
van je kinderen e.d. bekend als “de man met de
mooie horloges” ?

Paul.

Die Maestro lag in het zicht ja, samen met m’n sleutels, portefeuille en zo. Dat leg ik allemaal bij thuiskomst op de tafel.

Ik denk niet dat ze speciaal voor de horloges kwamen, er is de nacht ervoor hier in de buurt op nog 4 andere plaatsen ingebroken. Lijkt op een rondtrekkende bende die even actief is in onze buurt. Het zou wel kunnen dat ze voor ons huis gekozen hebben omdat er een splinternieuwe Audi A6 op de oprit staat. Waarvan ze trouwens de sleutel hebben meegenomen, maar de wagen stond er nog.

Vervelende ervaring, ik weet hoe het is. Al had ik het niet terwijl ik lag te slapen, dat lijkt me toch nog enger. Goed er voor zorgen dat je je papieren in orde hebt, en op je strepen staan bij de verzekering (ze zullen helaas altijd proberen zo min mogelijk uit te keren, en blijven zeuren helpt).

Wat betreft de auto: zijn de papieren er nog wel? Sowieso direct naar de dealer en de gestolen sleutel laten blokkeren, dan kunnen ze de auto niet meer op afstand openen en niet meer starten! Voor je het weet is morgen je auto ook weg!

Wat betreft de auto: zijn de papieren er nog wel?
Sowieso direct naar de dealer en de gestolen
sleutel laten blokkeren, dan kunnen ze de auto
niet meer op afstand openen en niet meer starten!
Voor je het weet is morgen je auto ook weg!

Ja, de papieren waren er nog. Sleutels zijn opnieuw gecodeerd, dus dat is geen probleem. Alleen maar vreemd dat ze de wagen niet meegenomen hebben. Er staat nog altijd maar 2000km op de teller, dus het lijkt me een mooie vangst. Maar goed, ik klaag niet.

Kunnen ze met de gestolen sleutel je auto nog open maken?

haakie Schreef:

Kunnen ze met de gestolen sleutel je auto nog open
maken?

Openmaken wel, tot de nieuwe sleutel geleverd wordt volgende week, dan wordt alles nog een keer opnieuw gecodeerd, ook de afstandbedieningen. Starten kunnen ze niet meer met de gestolen sleutel.

Erg zuur joh, maar in mijn werk heb ik vorige week ook meegemaakt dat op klaarlichte dag bij 4 appartementen verdeeld over een groot complex zelfs op de 4e verdieping werd ingebroken en er spullen zijn verdwenen.

Hondsbrutaal, kan niet anders zeggen.

Sterkte verder en inderdaad de auto niet meegenomen, geeft aan wat voor types het zijn…