Zaterdag is een “klant” onderstaand horloge vergeten af te rekenen…als in een ouderwetse hit & run. Ja, het gebeurt nog. Mocht iemand deze ergens tegenkomen: svp een pb aan mij sturen (en niet in dit topic reageren aub). Vinder wordt beloond!
Wat een vuile rot streek, veel sterkte ik hoop dat hij nog boven water komt.
Je kunt het politie rapport mailen naar een dealer of naar Rolex zelf die zetten het dan in hun systeem als hij dan ergens wordt aangeboden dan gaan de toeters en bellen af.
Ik neem aan dat je toch iets van gegevens hebt, mobiel nummer, social media account, (fake) naam, camerabeelden, …? Hopelijk kan/wil de politie op basis hiervan een onderzoek starten?
Ten eerste wat kut voor je dat je dit meemaakt!
Hopelijk komt het horloge terug en de dader gepakt.
Is het een heel rare gedachte toen ik dit las:
“OK, gelukkig geen écht belangrijk horloge uit Jeroen’s collectie” … maakt de ervaring er helaas niet minder vervelend om.
Blijven maar spullen he, je loopt een keer tegen een verkeerde aan (zeker met het merk met de kroon). Gaat me er nu om dat diegene hem onmogelijk kan verkopen, tenminste dat hoop je dan
Damnnn! Nee joh! Ik hoop dat de dader op camera staat en eventueel dat je hem goed kan beschrijven… wat een gedoe diefstal voor een horloge man man man… helaas is Nederland soft met celstraffen. Ze mogen mocht je de dader te pakken krijgen hem opsluiten voor een paar jaar.
Hoop dat je hem vind @WristCandy!
Hang hem en of zei maar aan de schandpaal!
Zal marktplaats en hier de regio wel in de gaten houden.
Damn, sterkte. Lijkt me verschrikkelijk. Het verlies van een duur horloge is erg, maar het geeft ook zo’n deuk in je vertrouwen in anderen en gevoel van veiligheid.
Nu ga je naar je komende 100 klanten extra voorzichtig doen omdat 1 zo’n *** er met een Air-King vandoor is gegaan.
Kan en mag je vertellen wat er ongeveer is gebeurd? Was het bij je thuis? Met geweld? Ben persoonlijk benieuwd naar de werkwijze, maar kan wellicht ook weer niet gedeeld worden ivm onderzoek?
Hopelijk vinden ze de dader, nu of in de toekomst.
En ik hoop voor jou dat alle positieve ervaringen die je hebt gehad, het gevoel van wantrouwen al weer hebben kunnen compenseren, zodat je met plezier verder kunt op horlogegebied!