+++ GESTOLEN +++ Rolex Air-King 34mm ref. 114200 / serial S645D267

Wat een min volk loopt er toch rond…

Sterkte Jeroen, ik hoop dat de gebeurtenis niet (te) veel impact op jouw persoonlijk heeft!

1 like

Kut, maar hoe gaat het met jou?

2 likes

Niks geks gebeurd verder, no worries!

7 likes

Sterkte! Klote man

2 likes

Nee joh. Blijven maar spullen he. Hoop dat diegene een giga probleem met de volgende koper krijgt, that’s all :rofl:

3 likes

Heb je iets meer info over de persoon zelf ? Met foto en al kan die gewoon op dumpert als most wanted

2 likes

Prima joh, ik slaap er geen minuut minder om. Sterker nog, blij dat ik de welvaart wat beter heb kunnen verdelen op deze manier :stuck_out_tongue_closed_eyes:

23 likes

Mooi klote, gelukkig is je zelf niks overkomen. Blij dat je het zelf een beetje kan relativeren :+1:t2::muscle:t2:

2 likes

WTF?! :face_with_symbols_over_mouth:
Je kan het nog goed relativeren Jeroen.
Hopelijk komt ie toch terug boven water op één of andere manier! :crossed_fingers:

1 like

Zo te horen blijk je er goed mee om te kunnen gaan( gelukkig).
Hoop dat het tot een goed en opgelost eind resulteert . Sterkte Jeroen.

1 like

:triumph: sommige “mensen”, hoop dat het toch nog in orde komt, blij dat je verder niets hebt opgelopen :+1:t2:

1 like

Waardeloos zeg, Jeroen. :confused: Hopelijk loopt hij/zij tegen de lamp.

1 like

Rotstreek, het is ook een echt mooie!

1 like

Fucking hondekop dat die ter plekke dood neervalt

1 like

Uit eigen ervaring weet ik, helaas, dat de politie hier waarschijnlijk niks mee doet. Ik heb scherpe camera beelden maar de politie heeft hier op dit moment geen tijd voor.
Mijn zaak (nog niet eens echt een zaak, alleen een aangifte zonder onderzoek van de politie) ligt op de plank tot ze er mogelijk een x tijd voor hebben :frowning:

Klote dit. Wat een laag volk loopt er toch rond.

Je hebt heel wat mooier spul in je winkel dan deze, dus nog een geluk bij een ongeluk dat het deze was. Al blijft het balen.

Klote streek man.

Vervelend :frowning: hoop dat hij of zij ooit word gepakt.

Wat een naffer zeg. :rage:

Gelukkig! Hopelijk vinden ze de dader. Sterkte.