Klote dit! Hoop dat ze er toch ooit ergens mee tegen de lamp lopen.
Sterkte Jeroen!
Klote dit! Hoop dat ze er toch ooit ergens mee tegen de lamp lopen.
Sterkte Jeroen!
Pff wat zuur! Hopelijk wordt ie teruggevonden.
Heftig Jeroen! Ik hoop met je mee op een gunstige afloop!
Oeps, niet leuk.
Tsjonge Jeroen wat uitermate triest en ook ellendig om mee te maken. dat de persoon in de kraag wordt gevat. Sterkte!
Man man man, de wereld wordt steeds gekker.
Hopelijk loopt de dader rap tegen de lamp.
Klote zeg!
Volgende klant eerst een stalen kogel aan het been voordat hij het horloge in handen krijgt!
Toch schattig, waarschijnlijk heeft hij hem voor zijn vriendin gejat. Zo’n mooi zalmroze damesmaatje.
Maar jammer voor jou. Zo’n hit and run lijkt me vreemd om mee te maken, zeker inclusief doos en papieren etc. Maar zo te lezen ben jij niet gehit, dat is het goede nieuws. En dat de dief nu waarschijnlijk een blije vriendin heeft.
Heel sterk @wristcandy. Misschien kunnen ze wel jouw spullen ontvreemden, maar niet je humeur. Kunnen velen nog een puntje aan zuigen in tijden dat slachtofferschap beloond lijkt te worden.
Om ons allemaal wat beter te beschermen, kan je wat meer vertellen over de werkwijze en wat (we hebben allemaal een phd in achteruit kijken) je wellicht anders had gedaan?
De deur op het nachtslot draaien en pas open doen nadat er betaald is.
Ik heb het weleens gedaan hoor bij een marktplaats deal.
Bah bah bah, wat een brutaliteit, ga werken voor je centen. Ik hoop dat die %%}^}+}¥ snel gevonden wordt.
Gelukkig ben je lichamelijk niks aangedaan. Ik voel echt met je mee, sterkte!
***volk zit ertussen! Hoop dat je ‘m snel weer terug krijgt Jeroen
Grrrrrrrrr!
Nooit meer in openbare ruimtes afspreken!
Camera’s op die locatie?
Sterkte man, hopelijk wordt hij gepakt
Jazeker maar raad eens wat de politie zei… (wacht ik help je even: “jammer joh, geen prioriteit”)
Wat naar! Veel succes!
Je prikkelt de verbeelding, des te meer omdat ik dat eigenlijk alleen maar doe, en ik denk de meerderheid van het forum dat ook doet…
Heel vervelend om te lezen dit bericht Jeroen! Maar zoals je zelf zegt zijn maar spullen, maar blijft toch een mindere ervaring … Hou ook mijn ogen en oren open, zag op Insta dat het in de regio Den Haag gebeurd was nl