+++ GESTOLEN +++ Rolex Air-King 34mm ref. 114200 / serial S645D267

Dat zeiden ze dus ook tegen mij.
Haar scherpe beelden, maar geen prioriteit. Mijn reactie: dus een rolex van 7500e stelen mag?? Neee… zo moet je het niet zien. Zelfs als die jongen met een kapot achterlicht wordt aangehouden, wordt er niet over de rolex gesproken omdat het niet geregistreerd staat. Te bizar voor woorden.

2 likes

Zo dan, ben je mooi mee. Je vat het nog sportief op krijg ik de indruk. Dat siert je. Ik had er een manhunt van gemaakt op een manier dat de dader hem persoonlijk terug zou komen brengen.
Succes met de afwikkeling, hopelijk valt de schade mee.

4 likes

Ga je nog overwegen om zelf achter de dader aan te gaan? Wellicht met de beperkte info die je hebt. Met wat methoden van ‘oplichters ontmaskert’?

1 like

Vermoeiend. :face_with_raised_eyebrow:

Balen Jeroen. Jouw opstelling geeft wel energie, focus op het positieve!!

1 like

Wat een ellende man, jammer dat er van die zakkenwassers tussen zitten die dit soort dingen doen.

Sterkte Jeroen!

Heb je camera beelden (lees net pas dat je op een openbare plek zat) of een omschrijving van het sujet voor ons? Aangezien je actief met hem afgesproken hebt, kan je wat meer info over de dader delen?
Z’n forumnaam bijvoorbeeld.

Ik begrijp dat dit geen veel voorkomend model is, waarom deze stelen?

Veel sterkte in de zoektocht!

Sterkte Jeroen!

Onlangs nog naar Boulevard gekeken :grimacing:

1 like

Geen lid hier, nummer is afgesloten. Dus jammer maar helaas!

oh, want ik had wel een vermoeden. Klein modelletje voor iemand met smalle polsen, regio Den Haag.
Ik zal ze hier maar niet taggen :wink:

Maar serieus, hopelijk raakt ie m aan de straatstenen niet kwijt.

10 likes

Klote zeg, naast alle positieve ervaringen kun je ook dit meemaken, wel weer toevallig dat dit bij het merk met de kroon gebeurt. Hopelijk komt het terecht.

1 like

73 likes

Hahahaha GENIAAL - deze maakt mijn dag serieus goed @Jurk :stuck_out_tongue_winking_eye::metal:

17 likes

Ik bewonder je positiviteit, ik zou er aardig pijn in de buik van hebben.

Neem aan dat het horloge al als gestolen is gemeld bij Rolex. Om de flip te voorkomen.

Misschien krijgt de dader z’n geweten nog terug, anders maar wachten tot de service beurt.

We houden de oren en ogen open.

1 like

Zijn vriendin vond deze zoooo mooi!

Heel veel sterkte.
Hopende dat je nog veel verkoopt om het goed te maken.

Het mooie aan Jeroen is dat hij hier geen negatieve energie van krijgt en daar heb ik veel bewondering voor.

De enige manier om dit verlies letterlijk te compenseren is met handel met marge dus succes daarmee Jeroen!

6 likes

Rot. Ik hoop dat het horloge bij je terugkomt.