+++ GESTOLEN +++ Rolex Air-King 34mm ref. 114200 / serial S645D267

En de tekening van @Jurk :rofl::rofl:

4 likes

Als dit serieus is moet je denk ik de tekst op je website ook aanpassen.

1 like

Ik gok dat ze ook een inschatting maken van de kans dat ze iemand kunnen vinden. Als je alleen beelden en een mobiel nummer hebt, vraagt dat nogal wat speurwerk. Daarnaast denk ik dat de methode ook de prio bepaalt. Een babbeltruc zal minder prio krijgen dan een beroving met een vuurwapen.

2 likes

Helemaal mee eens.
In mijn geval: Geen geweld, ze kennen hem maar geen vaste verblijfplaats. Rolex waarschijnlijk dezelfde avond nog verpatst dus ook niks te halen. Imo: het “loont” dus zeker voor hem en risico is minimaal

2 likes

Wat een klote zooi zeg. Hopelijk krijg je het horloge nog terug en word de dader gepakt. Er blijven rotte appels in deze wereld lopen zo zonde.

1 like

Vervelend. Hier ook ooit een slechte ervaring meegemaakt.
Op dat moment weet je dat je belastingsgeld niet rendeerd. Sterker nog, negativiteit is enorm gegroeid ten opzichte van gerecht/politie.

Sterkte ermee :muscle:

1 like

Misschien voortaan een soort backup van een kameraad/collega achter de hand te houden die op afstand mee kijkt en waar je dan ook meteen voor waarschuwt. Scheelt denk ik de helft. Even een groet op afstand en ze bedenken zich nog wel een keer.
Ik wens de dader eeuwige jeuk en t-rex armen.

5 likes

Daar gaat je marge.

Duurde ff… maar toen het kwartje viel… :joy::joy::joy::stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_winking_eye::rofl:

6 likes

Spijtig om te horen dat dit soort zaken nog steeds gebeuren.
Sterkte.

1 like

Goede tip, doe ik :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik kan daar zo plaatsvervangend link over worden. Nog meer nadenken over waar je je bevindt en proberen fout volk vooraf af te schermen. Kost zoveel verkeerde energie, terwijl je een mooi object over de toonbank wil schuiven wat iedere liefhebber blij maakt.
Dat ze hem maar pakken…!

3 likes

Echt triest dat je dat moet meemaken Jeroen, ik hou mijn ogen mee open in elk geval. Je weet nooit. Wel knap van je dat je je humeur er niet bij verliest!

Politie en de burger helpen :rofl:. Dat is comedy op zichzelf. Dat is puur tijdverlies want dan moeten ze werken.

1 like

In plaats van een plofkoffer een plofhorlogedoos gaan gebruiken. En na betaling pas uitschakelen… Het is in ieder geval mooi ruk maar je hebt nu aardig wat ogen die voor je gaan meespeuren👍🏼

2 likes

Waardeloos… De situatie dan, niet die air king.

Hulde voor je instelling en veel sterkte met de afhandeling.

Gr, HJR

1 like

Sneu , die instelling van die runner… waardeloos stuk vreten. Gelukkig persoonlijk geen letsel oid.

1 like

Gezellig op een marktplein met de kermis werkt enkel met leuke forumleden😇

Gewoon klote dit. Je probeert voorzichtig te zijn maar ook klantvriendelijk. Een lastig evenwicht.

Je vertrouwen krijg een deuk maar zoals je zegt gelukkig houdt Jeroen zijn nuchterheid en humor.

Laten we hopen dat die Pipo nog tegen de lamp loopt!

3 likes

Behalve als ze denken dat er te veel mensen bij je thuis zitten tijdens Corona maatregelen. Dan is er mankracht genoeg.

1 like

Er komen steeds meer ratten in Nederland.

Heb je ze geteld?

4 likes

Ja