Ik weet dat je die 34 mm AK niet aan de straatstenen kwijtraakt, maar dit is ook niet de manier
Vervelend Jeroen! Hoop dat je hem terugvindt.
Ik weet dat je die 34 mm AK niet aan de straatstenen kwijtraakt, maar dit is ook niet de manier
Vervelend Jeroen! Hoop dat je hem terugvindt.
Was er vorig jaar jaar of het jaar ervoor ook niet zo’n geval? Ik meen mij te herinneren dat er toen ook iemand in een openbare ruimte had afgesproken die opeens de benen nam met een Rolex.
Wat voor iemand was het eigenlijk…?
Een dief met een bijzondere horloge smaak.
Beroepsgeheim
Klant heeft de benen genomen en vergat in de haast af te rekenen
Juist niet…
Mischien komt ie nog terug gerend…
Het zou inderdaad een misverstand kunnen zijn. Misschien is hij het gewoon in de haast vergeten? Altijd maar meteen oordelen…
Dat is vreselijk balen Jeroen.
Why nut? Dan bereik je nog meer mensen die geïnteresseerd zijn in een dergelijk (of specifiek dit) horloge. Hoe meer mensen alert zijn erop, hoe beter.
Zelfs dat hield ze bij mij niet eens tegen…
Zit je al aan de wijn of zo? lees je zin nog eens ff dan…
lees het al… hier=hield
Jeetje wat een klote streek. Dat verwacht je toch niet. Hopelijk heb je duidelijke camerabeelden.
Misschien is hij wel gewoon ff pinnen.
Wat een volk zeg, voortaan inderdaad staaldraadje eraan ofzo en na betaling pas losmaken?
Met de golfjuf
Horloge bleef zeker per ongeluk aan zijn of haar handen plakken door al dat kleverige snoep
Nee serieus balen zeg. Eén van de redenen waarom ik absoluut geen behoefte heb om te handelen in dit merk, trekt een hoop ongure types aan.