Dat is balen en hoe durven ze, grrrrr. Ik hoop dat ie ooit weer boven water komt, bij jou welteverstaan.
Het kutte is ook dat je hierdoor niemand meer gaat vertrouwen. Altijd maar op je hoede zijn, even gezellig kletsen en horloge (ver)kopen zit er bijna niet meer in.
Dat moment zal bij de komende afspraken met klanten weer door je hoofd spelen, en dat is heel jammer want wie weet zit dan een echte liefhebber tegenover je. Die denkt dan op zijn beurt, wat doet die @WristCandy toch raar, laat me nog geen twee seconden naar het horloge kijken zonder continu in mijn nek te hijgen
Ps: Had je al een beetje argwaan bij die gast, of zag je het totaal niet aankomen?
Totaal niet.
Oef, dat is even een hele vervelende tegenvaller Jeroen.
Hopen dat die weer terecht komt en de dader kan opdraaien voor zijn daden.
Eens. Daarom is het wel aan te raden om een heel goed beveiligd pand te hebben. Al kan het dan alsnog mis gaan.
Strekking is dat de Air-King gemeld is en dat alle tips welkom zijn + dat niemand die moet kopen. Dat ik ervan baal is 2, daar komen we wel overheen
Damn! Succes met het verloop.
Onder de noemer ‘derving’ dan maar.
Droeftoeters zijn het!
Wellicht allang gebeurd … blijft K**, goed dat je het verder zo oppakt
Lekker kloten. Snel vergeten ook. En mensen vergeet niet, Jeroen is topgozer en een goed adres om een mooi horloge te kopen! Verdiend dit niet.
Gadver, een nare rattenstreek en wat een brutaliteit! Sterkte en ik hoop dat hij snel weer terug in het nest is!
Politie mag aan dit soort zaken geen tijd besteden. Dat heeft te maken met budgetten. Ik geloof dat de individuele agenten dat ook frustrerend vinden. Gevolg van dit overheidsbeleid is dat misdaad in Nederland loont en zonder veel risico is. Dat laatste voor de daders natuurlijk…
Pff klote zeg!
Respect voor je nuchtere kijk, zo is het natuurlijk ook. Gelukkig alleen een run en geen hit&run
Wat een slecht bericht! Sterkte met alles !
Ik heb de vrijheid genomen je foto en de gegevens te kopiëren, en te posten op een andere website waar een groepje internationale horlogeliefhebbers actief is. Waarschijnlijk leidt het nergens toe, maar een kleine kans is beter dan geen kans.
Zeer gewaardeerd!!
Ik weet niet of je actief bent op Reddit, maar ook daar heb ik melding gemaakt. 1,6 miljoen leden in de r/watches community…
Ik hoop dat de dader een hartverknettering krijgt. En dan de TS natuurlijk z’n horloge weer terug krijgt.
Dit meen je niet. Wat een stakker. Dat ie jeuk achter zijn oogbal krijgt de rest van zijn leven. Of nog beter, dat hij hem terugbrengt met een zakje snoep en zijn excuses.