Kwam onderstaand bericht tegen, ken de persoon niet maar een verwittigd man is er twee waard, de man zijn telefoonnummer is 0471925808, hopelijk krijgt ie zijn horloge terug.
Knappe man als je de dief van je Rolex 2K in handen kan duwen voor je eigen horloge. Nobel en ik ben jaloers op de zelfbeheersing.
Wel vervelend dit. Maar blijf het alsjeblieft posten, zodat niemand in zo’n fake bank app trapt!
Hoe vaak komt het eigenlijk voor dat een, in dit geval, gestolen rolex weer bij z’n originele eigenaar komt?
Hopelijk gebeurd dat wel.
Klinkt eerder wanhopig
Wat heb je toch een pedante toon op HF de laatste tijd.
Probeer te geloven in het goede van de mens!
Ik neem aan dat dit uit jouw mond een grap is
Volgens mij kun je een gestolen Rolex registeren bij Rolex S.A. Als hij dan een keer voor onderhoud wordt langsgebracht, houden ze hem in.
Aha! Das wel een goede oplossing. Maar zit daar dan ook een max tijd aan verbonden? Want stel die rolex is verkocht aan iemand die niet weet dat ie gestolen is en die stuurt 'm op, dan houden ze 'm in maar dan is diegene z’n rolex kwijt?
Volgens mij geen max. tijd voor registratie, maar als je een gestolen Rolex voor een normale prijs hebt gekocht, hoef je hem in Nederland niet af te staan, dacht ik.
Thanks!
Hoop dat je hem terug krijgt maar ik zie zo iemand hem niet voor een service beurt brengen of reparatie en ik vind dat de politie ook beter moet controleren bij dit soort dure horloge merken al doen ze maar bij alle kleine aanhoudingen een controle dan lopen er al een stuk meer tegen de lamp want hoeveel mensen zitten er niet voor een nachtje of paar uurtjes vast je moet dan tog alles inleveren check het dan gelijk ff
Even die band eraf, als zelfs juweliers dit al niet kunnen zonder schade waarom oom agent wel.
Vervolgens is er niks mis met het horloge, behalve de schade veroorzaakt door de popo en dan gaan we hier
met zijn allen zeggen dat het niet zo zou moeten werken.
Ik heb er niet veel verstand van maar bij mijn GMT en weet bij een sub staat het nummer tog ook gewoon in de ring in je horloge naast de wijzerplaat
Bij de nieuwe sport Rolexen staat dat inderdaad tussen de ROLEXROLEXROLEXROLEXROLEX aan de binnenkant van de bezel
Je bent me net voor
Oh ok ja daarom zeg ik ook heb er geen verstand van ben pas net een beetje bezig met verdiepen in het merk rolex maar bij oudere is het dus moeilijk te checken
Band eraf, staat tussen de lugs aan de kant van de 6.
Ok weer wat geleerd Ik heb mn aankoop lekker laten checken bij SnC geen gezeur achteraf gelijk open gemaakt weer op waterdichtheid gecheckt al waren ze er niet happig op om te doen voor me
Die verkopen natuurlijk liever Rolex horloges, oh wacht…