GESTOLEN Tudor GMT

Bericht verwijderd. Er is verzocht on topic te blijven en deze gaat al aardig off topic
Jur
Beheer

1 like

even on-topic…

Ik heb zelf al moeite om de sluiting van mijn Tudor snel los te krijgen, dus ga ik ervan uit dat zo’n pauper met zijn (nep) prada’s tussen mijn ballen dat ook heeft.

2 likes

Die zijn zo handig daar zou je van versteld staan.

1 like

echt? Is het niet aannemelijk dat bepaalde sluitingen zich beter lenen voor die ongein dan andere?

Als het niet lukt trekken ze gewoon net zo hard totdat of je sluiting of je pols naar de gallemiezen gaat.

1 like

Het is te vaak in het nieuws, dat verzin ik niet. Gelukkig zelf geen ervaring mee. Ik blijf ze lekker naïef dragen :+1:

Dat soort lui groeien daarmee op, vanaf jongs af aan is dat wat ze doen. En vergeet niet hun hebben een mindset om jou te beroven en jij bent overdonderd. Dat is een enorm voordeel voor hun.

Dan verpatsen ze m dus als head only…

1 like

Head only, including wrist.

3 likes

Ik geloof je. Bizar eigenlijk dat dit soort lui het lef hebben hiervoor…Ik val niet in hun doelgroep denk ik. Ik neem aan dat ze wel selectief zijn in het profileren van hun potentiële slachtoffers.

1 like

Dat boeit ze niet het gaat om de buit en beter iets dan niets.

Ik mag graag op een metro station in Boedapest zo een beetje in de luwte staan en observeren, dan zie je natuurlijk niet altijd een beroving maar wel hoe groepen rovers op de uitkijk zijn naar potentiële slachtoffers.

1 like

Ze hebben compleet lak aan de consequenties, en die zijn natuurlijk hier ook niet erg groot.

1 like

Nee, dat klopt. Ik heb in Pattaya wel wat gekke berovingen gezien, dat terwijl daar de consequenties vele malen pittiger zijn. :thinking:

2 likes

Dat was in 1991 nog veilig :joy:

1 like

toen mocht ik nog niet van mijn moeder :rofl::rofl:

2 likes

Not my wrist, ik red me aardig :sweat_smile:

1 like

Helemaal in Amsterdam niet. Sinds kort als je een winkeldiefstal in Amsterdam pleegt krijg je de eerste keer alleen een boete van 181 euro :man_facepalming: :man_facepalming: . Vo voor Femke!

3 likes

On topic en aan TS: Erg vervelend om mee te maken, maar ik denk dat het terugvinden van dit stuk een moeilijk proces wordt, toch succes daarmee en alle sterkte! Het is niet ongewoon dat ze ook geweld gebruiken, dat er niks met jezelf gebeurt is is het voornaamst. Daarnaast vind ik het verschrikkelijk dat bepaalde mensen hun handen niet van andermans spullen, waarvoor ze hard gewerkt hebben, kunnen afhouden. Met een Rolex en mooie ‘look-a-like’ Tudor ga ik zeker niet door Amsterdam of welke grote stad dan ook, ben benieuwd hoe lokale AD’s dit ervaren met zakendoen. Heb laatst nog video’s gezien over scooterbendes in Londen, daar wordt je ook niet blij van helaas…

1 like

Geen beginnen aan om dit nog op te schonen. Topic gesloten