GESTOLEN Tudor GMT

Wie draagt z’n horloge nog in Amsterdam? Is er een grote kans dat je word aangesproken? Toch een rare situatie.

Volgens mij ben je in de hoofdstad beter af met een pistool dan een Rolex :expressionless:

2 likes

Ik doe in Amsterdam geen meer Rolex om. Barcelona trouwens ook niet, daar cirkelen ze ook als eksters om je heen als ze denken iets moois te zien om je pols. Het is sneu maar waarom problemen opzoeken!?

Die status kan me echt gestolen worden, mijn horloges liever niet…

2 likes

Ik draag geen Rolex in Amsterdam. Vaak mijn IWC Portofino, daar kun je niet aan afzien dat het een prijzig horloge is. Het is jammer dat het zo moet.

Vreselijk dat het zo is tegenwoordig dat je überhaupt over dit soort zaken na moet denken. Zijn deze taferelen (in deze mate) in Nederland trouwens aan Amsterdam voorbehouden, of gebeurt dit ook in andere steden (Rotterdam bijvoorbeeld)?

1 like

Ik woon in Rotterdam, diefstal van dure klokjes gebeurt hier ook maar lang niet in de getallen waar in Amsterdam sprake van is.

1 like

Bron?

Ik draag mijn horloge overal.

Ik draag overal een horloge, maar of dat een Seiko/Grand Seiko/Rolex of G-shock is hangt erg af van de bestemming/locatie

Erg spijtig om te horen hoop dat je klok snel en onbeschadigd terug krijgt. :v:t3:

Ik ben regelmatig in Amsterdam en let helaas altijd op wat ik draag. Rolex heb ik alleen om als ik hem weg kan stoppen onder lange mouwen. Jammer dat het nodig is.

1 like

Ik ben regelmatig in Amsterdam (elke dag) en heb tudor op nato en draag gewoon korte mouwen. Sub zou ik op staal bijv niet zo graag dragen met korte mouwen.

Als je met een pistool gaat lopen moet je ook bereid zijn het te gebruiken.
En dus ook de consequenties daarvan aanvaarden, ik denk niet dat een horloge mij dat waard zou zijn.
Maar toegegeven het klinkt stoer.

6 likes

Balen dat dit schering en inslag is. Ik heb nog nooit overwogen om maar geen horloge te dragen bij een dagje Amsterdam, maar als je dit leest gaat de lol er wel vanaf. Wel leerzame filmpjes trouwens.
Groeten uit Rotterdam…

1 like

overdrijven is ook een vak. hoeveel van hier is het overkomen? ik ben ooit beroofd in tilburg

1 like

klinkt best sneu imo :rofl:

3 likes

Was ook sarcastisch bedoeld :shushing_face:

1 like

i know :sunglasses:

1 like

Het was zeker niet de bedoeling om heet stoer te laten klinken. Edit; geen toegevoegde waarde

joh, ik was al druk aan het citeren…

maar OK :wink: