GESTOLEN Tudor GMT

Daarmee loop je sowieso voor lul natuurlijk.

31 likes

Wel handig, niemand wil ze jatten
Hoogstens denken ze dat je een ‘collega’ bent :rofl:

9 likes

Het kan altijd erger :rofl:

2 likes

Nou ja ik overdreef misschien wat maar ik doe nooit een horloge om en ik zou mijn parajumpers jas ook echt niet aan doen als ik in de hoofdstad kom. Je hoeft ook niet het varken op het spek te binden.

1 like

Ik heb dit een keer meegemaakt in Brussel… ik begreep destijds niet waarom/hoe/wat. Ik begreep natuurlijk wel dat het geen zuivere koffie was, maar nu snap ik dus waarom. Stomme was dat ik destijds niet eens een horloge om had en in grote steden draag ik mijn portemonnee altijd bij mijn broekzakken in…

Interessant filmpje, maar zie verschillende aannames in het draadje behalve een door het slachtoffer bevestigd trucje :frowning:

Eigenlijk zou je ze een tatoeage op het voorhoofd moeten zetten zodat iedereen weet wat ze te wachten staat als zo iemand je aanspreekt… En ja, ook als ze een boodschapje doen of in de trein zitten.

1 like

Inderdaad aanname, maar kwam deze tegen en vond het wel toepasselijk. Het zou het wel fijn zijn om te weten hoe dit is gebeurd bij TS. Niet om het slachtoffer te kakken te zetten maar zodat andere weten en het misschien herkennen als ze iets vergelijkbaars overkomt.

1 like

Exact! Ik bij al vrij wantrouwend bij iedereen die mij op straat aanspreekt, maar wie weet is er iets heel anders gebeurt…

1 like

Behoorlijk klote inderdaad.
In Barcelona hebben ze het ook een keer bij me geprobeerd. Stond een vrouwtje op straat, deed een beetje lollig en wilde knuffelen. Ik zei fuck off en ineens werd ze + hele groep gasten achter haar helemaal leip. En dat om een seikotje skx :roll_eyes:

Omdat ze op afstand waarschijnlijk niet zien dat het nep is… is mijn vermoeden. Nee deze keer niet. Maar genoeg berichten over mensen die flink in elkaar geslagen werden voordat ze beroofd werden van hun kostbare horloge.

1 like

Casual flex dat je een lidmaatschap hebt bij de Soho house?

3 likes

Kun je beter lid worden van de IGC, stoffig oud geld …klasse zonder Rolexgedoe enne boven Gassan. Diens klanten leiden af. :innocent:

1 like

Volgens mij praten wij langs elkaar :sunglasses:

Nu worden mensen beroofd van hun waardevolle horloges. Helaas maar waar. En ja, nog erger…dit gebeurt ook wel eens met geweld. Hierdoor durven sommige mensen hun horloge niet meer aan naar dat soort gelegenheden.

Mijn stelling is dat een deel van de eigenaren een duur horloge (ook) voor de status draagt. En mijn remedie is dat je dan een soort van proxy horloge uitgeeft dat geen intrensieke waarde heeft, behalve dat je het alleen krijgt als je een Rolex bijvoorbeeld hebt. Daarmee kun je toch shinen en hoef je minder bang te zijn dat het gestolen wordt. Het is dus geen nep exemplaar van de real deal, maar een soort van Rolex G-shock.

Het veiligste is natuurlijk om het niet om te doen… maar dat is besides the point. Want een deel van de bezitters wil het juist kunnen dragen en dit is dan het compromis. Een bijkomend voordeel is dat je ook niet bang hoeft te zijn dat je R-shock beschadigt.

1 like

Die R-shock zal vanwege de gekte op de markt ook wel in waarde stijgen? :rofl:

Ik vind het idee wel goed bedacht overigens. Niks voor mij trouwens. Ik draag gewoon een t-shirt met de tekst “I wanted to buy a steel sports Rolex but all they sold was this t-shirt”

3 likes

Amsterdam proof :wink:

1 like

Een proxy horloge krijgt dezelfde status en zal evenwel een gewild object worden.

2 likes

Ik zie dat de werkdag er voor vandaag ook weer opzit

:rofl: 23-7 zul je bedoelen.

1 like

Dat klopt. Die kans is er.
Maar als het een soort van G-shock is dat zelf weinig intrensieke waarde heeft is wellicht de kans op beroving kleiner en hoef je dus ook niet bang te zijn voor beschadigingen. Daarnaast kun je de oude inleveren bij een service en krijg je een nieuwe. Ik zie dit wel werken.

Er is nog een ander risico: Iedereen is zo blij met zijn R-Shock Substitutemariner dat de verkopen van de originelen inzakken. Een zwarte voor de Subs. En voor de Pepsi de R-Shock GMTweede.

Maar toch denk ik dat het wat kan worden.

2 likes

Of een Nolex…Vragen ze nog 400 dollar voor…WTF?

Graag stoppen met vlaggen. Ik overtreed geen regels…dit is een armband waarmee een fashion statement wordt gemaakt. Even niet zo lichtgevoelig zijn.

11 likes