GESTOLEN Tudor GMT

Bedoel je de Invictia 1953?

1 like

Een gast op YouTube maakt filmpjes waar hij een telefoon laat liggen die hij vervolgens onder stroom zet als voorbijgangers het horloge pikken en vervolgens niet teruggeven.
Zoiets zou voor een horloge ook moeten bestaan. :slightly_smiling_face:

On topic hoop ook van harte dat TS zijn horloge terugkrijgt.
Dank voor de indirecte waarschuwing! :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Erg vervelende ervaring zeg, sterkte om dit niet alleen financieel maar ook mentaal even te absorberen. Ik kom zelf ook nog wel eens in Amsterdam maar dan doe ik altijd mijn oude kloffie met afgesleten schoenen aan en doe ik geen horloge om. Ze bekijken het maar.

1 like

image

2 likes

Jullie Rolex dragers doen ook echt álles voor de status hé? :joy:

6 likes

:upside_down_face:

Laten we maar zeggen iig dat bij elke reactie dit topic weer bovenaan staat en dat dit goed voor de TS! :pray:t2:

@Trevillian precies dat plaatje had ik in mijn hoofd :joy:

4 likes

Zodat ze je dan lek steken om het horloge van je pols te stelen…? Mij niet gezien…

Hendrik, daar hebben we toch die Invicta 1953 voor?

Ik denk dat je hiermee een beetje doorschiet in je reactie hoor… maar als het voor jou werkt is daar niks mis mee natuurlijk :+1:t3:
Maar gewoon een beetje blijven nadenken (waarmee ik geenzins wil zeggen dat TS het aan zichzelf te danken heeft) dan is er niet zoveel aan de hand hoor
Natuurlijk ben je veiliger als je op je zolderkamer blijft maarja, wil je dan zo’n leven?

Als ik een telefoon vind, dan breng ik die (binnen) naar de receptie of (buiten) naar het politiebureau. Het zou voor mij vast een schokkende belevenis worden. :roll_eyes:

Waarom zouden je voor een goedkoop horloge lek steken als ze dat nu gelukkig ook niet doen voor een echte?

Ps. Ik probeer er niet luchtig over te doen. Het is super naar en impactfull voor iedereen die dit mee heeft moeten maken.

Ze gaan dan even mee naar je crib om het origineel op te halen…

10 likes

Hij spreekt de daders eerst naïef aan met ze vraag of ze zijn toestel hebben gevonden dus jij had het toestel dan ongetwijfeld teruggegeven.

Betreft mensen die blijven liegen en ontkennen!
(Bzzzzzzz! :joy:)

1 like

Ah, helder, dan is het een mooie karmatruc! :ok_hand:

1 like

Lijkt mij niet.

Maar goed het was een serieus idee.
En ik denk dat het zou kunnen helpen zonder dat je het idee hebt dat je niet je mooie horloge om kunt doen.
Gewoon de ‘town’ versie van je mooie horloge.

1 like

Slim bedacht !

5 likes

Dus ik moet niet op mn gucci stappertjes en met mn bling Rolex naar Amsterdam…

10 likes

Je hebt een jasje/vest aan. Dan is het geen probleem.

1 like

Als je in Amsterdam Soho House uit loopt, vragen ze ook vaak om je horloge op te bergen. Dan zien ze op beide hoeken de haviken klaar staan. Ze jagen ze wel eens weg, maarja, er is nog geen strafbaar gepleegd, dus je kan ook niet zoveel.

1 like