Maak daar 100 procent van aub.
Ik denk dat een redelijke vraagprijs voor dit specifieke model in de huidige staat eerder rond de € 800 - 900 zou zijn.
Maar goed, ik zal het nogmaals herhalen:
Ik beschuldig niemand, zéker geen forumleden. Ik ga er van uit dat men hier naar eer en geweten handelt, zoals ik dat zelf ook een aantal keer heb gedaan (zowel als koper en als verkoper).
Een ieder mag er van vinden wat hij/zij wil.
Grappig dat verschillende reageerders slechts wijzen op mijn opmerking over het ontbreken van doos & papieren, terwijl men de meer “fishy” elementen buiten beschouwing laat…
Bij het quoten valt wederom wat tekst weg
En nee, ik verwijder mijn eerdere post niet.
Ik denk niet dat jij je in je goede eer aangetast hoeft te voelen, @Rotterdammert.
@RDK Los van dat je nu mijn naam door het slijk haalt, is er nu een mede forumgebruiker die met een slecht gevoel rondloopt omdat jij hier een beetje wild met beschuldigingen loopt te strooien, want dat is het, ondanks zo’n laf openingszinnetje. De vermeende criminele handeling staat er nota bene bij genoemd.
Gisteren was er nog een hele discussie over marktplaats vraagprijzen hier op t forum, nu verkoop ik een horloge tegen wat t mij gekost heeft, heb ik dit aan mijn broek hangen.
“Laf openingszinnetje”…?
Blijkbaar ben je zelf niet heel zeker van de herkomst van die TAG Heuer Link, anders was het geen issue geweest…
Dat er nu een ander forumlid met een slecht gevoel rondloopt, is buitengewoon jammer.
Wat nog veel jammerderderder is, is dat ik vals beschuldigd word van vals beschuldigen. Lees mijn voorgaande posts nog eens door. Quote me a.u.b. wie ik beschuldigd heb.
Ik heb een aantal omstandigheden omtrent een aangeboden horloge beschreven die (naar mijn mening) vraagtekens opriepen.
Misschien kun jij me vertellen welke mening ik wèl mag ventileren op dit forum…?
Een woord wat je niet vaak hoort!
Zullen we weer ontopic blijven schatjes?
Topic ging toch over een verloren of gestolen Yacht Master of heb ik weer eens wat gemist?
Oh ja, on topic.
Gestolen Yachtmaster: helaas (nog) niets van gezien of gehoord. We houden 't in de gaten
Crimineel!!
Sinds wanneer maak jij je daar druk om?
Sinds… uhhh 8minuten!
Weer zo’n insinuatie over mijn betrouwbaarheid, beetje loze beschuldigingen strooien en dan roepen dat je zelf slachtoffer bent? Bah
Ik insinueer niets, ik beschuldig niemand.
Zoals ik een uur geleden al aangaf, ga ik er van uit dat men op het forum te goeder trouw handelt, inclusief jij.
Ik ben zéker geen slachtoffer, die rol laat ik me niet aanpraten.
Quotes al gevonden…?
Ik geloof niet dat we het over dit specifieke geval eens gaan worden.
Kunnen we het daarover eens zijn…?
insinueren: (iemand) op een niet openlijke manier beschuldigen
Voorbeeld: Ik wil niet insinueren dat hij een alcoholist is, maar hij heeft wel erg veel drank in huis.
@Rotterdammert is toch verkoper van het horloge waar volgens jou een luchtje aan zit? Hoe kun je dan beweren dat je niemand beschuldigd?
Ik twijfel niet aan de goede bedoelingen van je bericht, maar het komt op mij nogal beschuldigend over.
Omdat ik (inmiddels voor de derde keer) aangeef dat ik er van uit ga dat @Rotterdammert te goeder trouw heeft gehandeld.
Aan hem mankeert niets. Over het horloge heb ik zo mijn twijfels, welke ik geuit heb.
Begrijpend lezen… het blijft lastig. Zeker als personen zich aangevallen voelen en de ratio het verliest van de emotie.
Ondertussen is er een gestolen yachtmaster (wat een prachtige klok) waar niemand zich meer druk om maakt.
Gast serieus. Wat ben jij zielig mannetje zeg.
Het is gewoon niet koosjer wat jij hier doet. Ze zouden jou een ban moeten geven.
Je kan beter niets meer typen in dit topic. Je zakt steeds verder weg namelijk.
Jij bent degene die hier aan de schandpaal moet. Het zou je sieren om je fout toe geven,
maar nee hoor jij blijft de koppige geit uithangen. BAH>>>
Waarom heb je twijfels over het horloge? Omdat iemand een horloge aanbiedt zonder doos, papier etc. is het verdacht?
Vanwaar dan deze uitspraak?
Jij bent dus zeker dat verkoper ter goede trouw heeft gehandeld, maar bent niet zeker of verkoper wel zeker is van z’n eigen betrouwbaarheid? Gelukkig heeft hij jou dan om te vertellen dat dat wel zo is Kunnen we dan ook concluderen dat er met het horloge niks mis omdat verkoper volgens jou betrouwbaar is verklaard?