Om dan in het topic te blijven en verder gaan van vader naar zo(o)n(en).
(Zonen van Zaki)
Om dan in het topic te blijven en verder gaan van vader naar zo(o)n(en).
(Zonen van Zaki)
Ik vind de Baltic mr erg gaaf met micro rotor!
En ik zie nu dat er ook de minuten bij staat. Erg handig voor het uitleggen waarom je 20 minuten moet tellen bij de 4.

Hema had vroeger zulke horloges. Handwinders soms met lume. Opa heeft er zo een voor mij gekocht. Nog steeds een prominente plek in de collectie.
thanks iedereen om mee te denken!
ik merk dat ik mijn vraag niet zo heel duidelijk heb gesteld ![]()
de vraag van mijn zoon was de inleiding maar eigenlijk ging het er me nu niet om mijn zoon te leren kloklezen.
het ging me meer om midweeks een leuk gesprek met HF te starten en daarbij onbekende parels met arabische cijfers te ontdekken. onbekende parels die als het even kan (deels) aan mijn wishlist voldoen.
thanks @Colnago mooie suggestie! het ontbreken van de â6â is hier zeker op zijn plaats
mooie suggestie @Anthony ! die Breguet-cijfers passen hier wel. heeft iemand op het forum deze al? hoe bevalt de kwaliteit in real life?
gezien in het Red Dot Design Museum Zollverein, zeker leuk voor aan de muur.
vroeg mee beginnen en af en toe zelf de vraag stellen ![]()
mooi @fdpg1963 zoân degelijk houten âspeelgoedâ klok. ga ik zeker opzoeken
thanks @Zirx ! ik volg ze al langer, echt leuke horloges voor kinderen
toevallig ook beschikbaar in het blauwe gedeelte ![]()
Ja hè, ik zou willen dat ik vroeger zoiets kreeg. Al was ik toen enorm blij met mân FlikFlak ![]()
om het gesprek terug op gang te brengen, volgende prachtige time only. zoals je kan zien is budget hier duidelijk geen issue ![]()
38mm diameter, 6,3mm dun, wauw! ![]()