Gevaar van Marktplaats

http://www.telegraaf.nl/binnenland/27912645/Overvaller_doodgereden_Arnhem_.html
Aanleiding is waarsch. een aangeboden horloge van 30.000,–:scream:

2 likes

Hmm… Onhandig en bijzonder lullig. Ik verkoop al niet eens horloges van 1k op MP laat staan dat ik het zou overwegen bij een horloge van 30k

Bij een horloge van 30k idd niet. Maar tot ongeveer 3k heb ik er zelf geen problemen mee. Of anders op een openbare plek afspreken. Maar dit is te gek voor woorden dat er een man weer is overleden na een overval!

Ja absoluut… Maar dat is helaas de tijd waarin we leven ben ik bang.

Haha bizar verhaal. Overvaller werd voor zijn sodemieter gereden met de bus van de pizzakoerier.:joy:

7 likes

Ernemse jongens zijn niet bang hoor, die lossen het zonder de wouten op.

9 likes

Tekst uit artikel:
de gewapende overvaller overleden nadat zijn slachtoffers hem hadden aanreden met de bestelauto van de pizzabezorger die net een pizza kwam afleveren.

.
.
.
.
Wat een tokkies…

7 likes

De waarschuwing om geen dure horloges via Marktplaats vind ik prima. Alle andere aannames en conclusies in dit topic vind ik voorbarig.

1 like

:slight_smile: … Arnhemmer toevallig?

Nou is die Limburgsingel niet het beste stukkie Arnhem. Als daar een horloge wordt verhandeld van 30k ben ik toch erg benieuwd hoe de eigenaar aan dat horloge is gekomen.
Ik weet… ben erg voorbarig… :slight_smile:

Arnhem staat er weer mooi op, maar een ghetto is het daar ook niet echt. En er zijn wellicht meer mensen hier die een horloge thuis hebben die 1/5 kost van de waarde van hun huis?

Klop, ik draag regelmatig een horloge van 150.000 euro. Ligt gewoon op het nachtkastje.

5 likes

Zie je wel :slight_smile:

Woon je in het westen of heb je een heel groot huis :wink:

2 likes

Vast wel… maar ik vind het schitterend dat ze het zo opgelost hebben, als het echt waar is natuurlijk.

8 likes

Ha, respect!!

Je moet wat om je te verdedigen, in dit land hebben alleen criminelen wapens…

3 likes

Ja, altijd oppassen met pizza’'s :pizza:

Poetic Justice wat mij betreft…ik neem er vanavond eentje op :beers:

6 likes

Instant karma

3 likes

De beschaving is ver te zoeken, ook op het forum.

3 likes