Gevaar van Marktplaats

Dit leest toch net weg als een of andere b-film :joy:
Eigen rechter spelen mag niet etc. etc. maar dit is toch wel mooi :innocent:

7 likes

Beschaving is helaas maar een dun laagje gold plated over de maatschappij.

1 like

Ps het is verdacht stil rondom @anon50762135EV vanochtend :joy:

4 likes

Die zit nu niet langer in de buitendienst van de pizzakoerier😆

4 likes

Heel toevallig is er 30 tot 50 meter naast het plaats delict een woonwagenkamp gevestigd. Ik hebgeen aannames of vooroordelen, but I’m just sayin’.

1 like

Ik heb een keer een victorinox van marktplaats gevist, Nigeriaanse bankrekening en helemaal afgeragd. En er zaten lange armharen overal.

2 likes

:joy: Schandelijk! Moet wel een Randstad tokkie zijn geweest…

2 likes

:joy::joy::joy:
:thinking::thinking::triumph:

2 likes

Aannames doen en/of vooroordelen hebben laat ik over aan anderen.

Behorend tot de randstad elite deel ik mede dat alle randstad tokkies nu toch wel naar de buitengebieden zijn verdreven​:sunglasses::sunglasses:

5 likes

:joy::joy::joy:

Yup als mede Randstad elite haver kan ik dat wel beamen :joy:

1 like

Dit was 'm. Echt of nep :grin:

1 like

Foto van Chrono24. Vaak zie ik die niet op marktplaats voorbijkomen. Maar goed, zegt natuurlijk niets. Hij kan wel echt zijn, maar hoeft niet in zijn bezit te zijn geweest. Of dat het horloge daar heeft gelegen. Misschien wel in de kluis ergens.

Ik ben wel benieuwd, of de bestuurder van de auto wordt aangeklaagd voor moord of doodslag. Je mag ik Nederland niet zo veel meer onder noodverweer. Bij het minste geringste heb je veroordeling aan je broek.
Groet. Richard.

1 like

Die zijn waarschijnlijk het bokje.

Risico van het vak voor de overvaller geen enkel medelijden mee.

9 likes

Zeker weten, mag natuurlijk niet. Geen horloge is een mensenleven waard, maar toch…:disappointed_relieved:

p.s. overvaller heeft meermalen geschoten op de pizza bus. Beetje advocaat gooit het dan op zelfverdediging :slight_smile:

Dit hebben ze toch iets netter gedaan:

Chauffeur overvallen waardetransport in Amsterdam aangehouden

Dure horloges.

Mooie actie