Gevaar van Marktplaats

Ik hou wel van riskante uitspraken.
Ik denk, dat de man van 34 voor komend weekend weer naar huis mag, in afwachting van verder onderzoek.

Op het HBO leren ze dat anders :stuck_out_tongue:

Ik beweer niet dat jouw informatie onjuist is. Daarnaast is die uitdrukking gericht tegen diegenen die het fout hebben.

Wat betreft noodweerexces; dat klopt inderdaad. Na de reactie van NMT (vier dagen geleden) heb ik het, door twijfels, opgezocht. En toch maak ik er weer ‘noodweer-excess’ van.

Dat is dan niet zo mooi.

1 like

kan wel, maar dan ben je zeer onwetend

2 likes

Och, alsof ik niet wist dat je dat zou doen. Dat trucje is zo achterhaald. Het openbaar maken kan mij vrij weinig schelen. :’)

1 like

Wat is dat toch met het persoonlijk bellen en pm’en en dan via die weg een forumlid belachelijk maken?
Is dat een nieuwe trend ofzo?

Groot gelijk dat dit soort pm’s openbaar gemaakt worden,want die zeggen meer over de persoon die de pm schijft dan over de persoon die zo’n pm krijgt.

9 likes

Je moet nooit onwetendheid met hardleers zijn verwarren. :slight_smile:

Ik vrees dat ome @aldindubo de facto ongelijk heeft. Het woord excess bestaat niet in het Nederlands. De TaalUnie heeft gesproken. Overigens heurt die streep er ook niet tussen. Het is inderdaad gewoon noodweerexces.

https://www.strafrechtadvocatennetwerk.nl/advocaat/64-advocaat/237-noodweerexces-strafuitsluitingsgrond-strafrecht

Maar ja, mijn geest is nog net een paar jaar ouder dan die van jou, dus zal het wel aan ons liggen. :slight_smile: Derhalve voel ik me niet senang bij senoire grapjes.

3 likes

3 likes

Trucje? Ik ken een leuk trucje voor jou, het heet een woordenboek en spellingscontrole :+1:

6 likes

Triest zeg. :-1:

3 likes

Ben niet zo n voorstander van een slotje, maar in dit geval

3 likes

Volledig mee eens
ik zeg slot erop!

:thumbsup:

wordt aan gewerkt :wink:

als men dit wil versnellen kan het ook, door bijvoorbeeld de PB screenshot (is natuurlijk behoorlijk ongepast) dicht te vlaggen

1 like

Even snel een bericht, want ik heb weinig tijd. De reden dat ik die opmerkingen maakte, is vanwege het constante gezeik dat hij heeft op mij.

De reden dat ik besloot om het via berichten te doen, is doordat ik in het verleden ben aangesproken om het via berichten te doen. :slight_smile:

Hij blijft doorzeiken over het verkeerd geschreven woord, maar met een goede opmerking komen is blijkbaar niet mogelijk. Zoals ik al vermoedde: veel geschreeuw, maar weinig te melden wat op intelligentie duidt. Dat deed mij reeds vermoede dat je het bericht openbaar zou maken. Just my 2 cents.

Dus, als je al gelijk hebt, dan is het gerechtvaardigd om dergelijke berichten te sturen.
Wat zegt dat dan over jouw intelligentie?

Laat toch gaan en denk in rendement, zo zonde dit weer.

4 likes

Je had natuurlijk ook kunnen zeggen, ah, een schrijffout, weer wat geleerd. Ik ben in dit topic ook op een taalfout geattendeerd, prima wat mij betreft.

4 likes

niet iedereen pakt het zo sportief op, hulde

7 likes

Dat heb ik gedaan, zie één van mijn eerdere berichten waarin ik forumlid NMT noemde. :slight_smile:

Nogmaals het hangt samen met zijn constante gezeik op mij.

Maar goed, wellicht is men niet gewend dat er iemand is die het niet pikt. :stuck_out_tongue:

11 likes