misschien nog koffie en een koekje aanbieden?
Het feit dat er geschoten is betekent dat het voor de bewoners ook heel slecht had kunnen aflopen, al is hun arrestatie nou ook niet bepaald een goede afloop.
Op welke gerechten doel je eigenlijk?
Heb je nog een dommere reactie? Als je zelf zoiets meemaakt, dan piep je echt wel anders en dat is het echt niet zo grappig allemaal meer.
Foutjeā¦
Koekje van eigen deeg kan ie krijgen
Eens. Randstad elite FTW!
Ik ben wel eens achter een inbreker aangevlogen. Die stond om half 3 s nachts naast mijn bed.
Nooit in mijn leven zo extreem boos geweest. Echt nooit. In zoān andrenalinerush sta je echt no way voor jezelf in. Als hij geen halve traplengte voorsprong had was het vrij ongezellig afgelopen. Misschien wel voor mij, want hij liet een flinke koevoet achter en ik stond in Mn onderbroek.
Busje van de āSnackAttackā
Dat is ook de natuurlijke reactie en dat is logisch omdat je wakker schrikt.
Alleen als iemand met een pistool voor je staat, dan zou ik toch proberen om kalm te blijven. Hoe moeilijk dit ook is.
Onder andere juweliers, worden hier in getraind om kalm te blijven en dan nog is het zeer lastig, om niet de overvaller een flink beuk uit te delen, op het moment dat er een overval plaats vind.
herkennen van sarcasme is niet je sterkste puntā¦
Wat mij betreft risico-aanvaarding.
Ook wel eens een inbreker betrapt en die liep heel hard tegen een 5x5 aan van de verbouwing. Met tape ingepakt en politie gebeld en werd smakelijk om gelachen. Nooit meer iets van gehoord en ben de gast nog een jaar tegengekomen, ik zwaaien en hij meteen oversteken. Zal de boodschap wel hebben begrepen.
Nee hoor, dronken in de auto stappen en iemand dood rijden is ook doodslag
Wat is een 5x5?
Net zoiets als een āpijpie loodā uit Amsterdam
Ah een houtjeā¦
Een pijpie lood is iets makkelijker te hanteren, hadden we vroeger naast onze stoel liggen, in de auto
wielmoersleutel doet de truuk ook gok ik, en de gewone burger heeft een reden om bij zich te hebben in de auto. Mocht je loodgieter, dakzetter ect zijn dan heb je genoeg andere dingen haha
Volgens mij niet. Is al een tijd geleden, maar in 2005 reed een vrouw een tasjesdief op een scooter dood met haar auto. Er is nog niet veel bekend over de toedracht en iedere situatie is anders, maar je komt er niet zomaar mee weg: