He mannen, weten we nog van die vrouw die achteruitrijdend haar tasjesdief doodreed?
Taakstraf: 180 uur.
http://www.volkskrant.nl/binnenland/werkstraf-voor-doodrijden-tasjesdief~a888835/
Woont daar niet een politiek actief persoon toevallig?
Overvaller stak plotseling over, zonder zijn hand uit te stekenā¦
Vertel?
Als ik wil vluchten in paniek omdat iemand mij wil overvallen.
De overvaller begint dan weer op me te schieten en ik schrik zodanig dat ik de macht over het stuur verlies en de schutter per ongeluk raak�??
volgens mij een bedrijfsongeval dat bij de ARBO gemeld moet worden.
30 K verhandelen op markt plaats⦠er staan zoveel autoās te koop voor meer.
Van de per ongeluk gestolen pizzabus. Niet te vergeten.
ik was aan het vluchten en wilde snel weg meneer de rechter en heb in blinde paniek dat busje met draaiende motor genomen.
Er liggen meer gevaren op de loer. Les 2, ga niet met vreemden dansen.
Gelukkig hebben wij een behoorlijk competente gerechterlijke macht die hier met voldoende info en ervaring een oordeel over zal vellen. Al zijn er vast weer een boel mensen die het beter weten.
Als je kijkt naar het adres en wat op Google kijkt, dan vind ik een naam erbij.
Heeft in de financiƫle wereld gewerkt en is nu politiek actief in de lokale politiek van Arnhem.
Met dien verstande dat de dader, met het schietijzer naar alle waarschijnlijkheid niet de benodigde vergunningen had om dat wapen te dragen, bovendien mag een wapen zelfs door een vergunninghouder niet schietklaar getransporteerd wordenā¦
in het geval van een pistool, dat niet uitneembaar is, mag het dus niet geladen worden vervoerd, en ik kan me voorstellen dat zelfs de patronen niet in het zelfde pakketje mogen worden opgeborgen.
de achtervolger zal naar alle waarschijnlijkheid wel beschikken over de vereiste papieren voor het besturen van een gemotoriseerd voertuig, zijnde een rijbewijsā¦
dit gek genoeg in schril contrast met bijvoorbeeld een Handboog of kruisboog, die niet gedemonteerd hoeven te worden voor vervoer⦠een handboog is derhalve schietklaar als ie niet gedemonteerd is, kwestie van een pijl opleggen, spannen en klaarā¦
Ik schiet zelf Recurve Handboog, en ik demonteer deze wel, omdat ie anders door zijn formaat ( 70") weliswaar in mijn auto past, maar dan moet ik wel de achterbank platleggen⦠hij gaat niet gemonteerd in de kofferbakā¦
Gemonteerd mag je hem vervoeren idd, maar niet bespannen.
Hoezo tokkies? Omdat zij eten via internet bestellen? Ik bestel horloges via internetā¦
Hoe zit dat met een Compound boog of een kruisboog?.. die zijn namelijk vanwege het enorme trekgewicht niet ter plaatse af te spannen⦠dat moet in een āpersā gebeurenā¦een Handboog span je nog eenvoudig op met een Spankoord⦠maar dat gaat je met een compound of kruisboog niet lukken⦠en die dingen kun je zonder vergunning kopen, vallen ook niet onder de wapenwetā¦
Zijn die competente leden van de gerechtelijke macht niet allemaal lid van die referendum, en later toch weer niet, partij?
Geen idee Hendrik, vraag het hun eens. Fijn dat je weer bent opgeknapt.
Die mag je bespannen officieel niet vervoeren, als ze je daarmee betrappen kan je een probleem hebben.
Ik heb vroeger jaren lang geschoten op een club waar ze ook een aparte afdeling hadden voor kruisbogen, mooie dingen zijn dat. Waren stuk voor stuk handgemaakt, maar die gingen niet mee naar huis. Gewoon in de kluis op de club.
O ja ik schoot overigens zelf met klein kaliber, ze hadden geen afdeling voor handboogschieten.
Je kunt kruisbogen zo overal kopen⦠handboogwinkels, internetshops, Dumpzaken⦠noem maar opā¦
en voor Compoundbogen geldt hetzelfde⦠en⦠de compoundschutters bij mij op de club nemen hun boog allemaal bespannen mee⦠je kunt ze simpelweg niet afspannen⦠'t enige wat ze moeten opbouwen zijn stabilisatoren en het vizier⦠maar ook zonder dat kun je schieten⦠al schiet je niet meer dan 3 pijlen zonder release⦠want dan voel je je vingertoppen niet meerā¦
Je kan inderdaad ook kant en klare bogen kopen bij dumpshops. Die van die club waren echter stuk voor stuk met de hand gemaakt.
Ik schoot altijd met een links geweer. Die kolf was ook speciaal door iemand van de club gemaakt. Was voorheen een rechtshandig geweer. Mooi dat iemand dat kan.
Volgens is het trouwens een ander persoon dan dat ik had gevonden op internet. Die zal waarschijnlijk op eerder op dat adres gewoond hebben.