Gevaar van Marktplaats

Nee hoor dit heeft met testosteron te maken :joy:

1 like

Ik ben toch wel heel benieuwd waar degene die zichzelf trots ā€˜randstadelite’ noemen, wonen?

In de Randstad.

3 likes

Aaaaaaah… duidelijk

1 like

Google als bron roepen, zonder überhaupt een zoekterm te noemen en dan verwachten dat ik wat ga lezen?
Dat er een keer een veroordeling is geweest, wil niet zeggen dat ā€˜dronken in een auto stappen en iemand doodrijden’ doodslag is. Anders kun je iedere dronken persoon bij een verkeersfuik mooi oppakken voor poging tot doodslag. Dat gebeurt niet, en dat is al genoeg reden om uw eerdere kreet als nonsens te bestempelen.

Dat gezegd hebbende, journalisten kennen zeer zelden het verschil tussen doodslag, moord en dood door schuld. Een krantenartikel is daarom bijzonder onbetrouwbaar wanneer het op dit onderwerp aankomt.
Dronken in de auto stappen zonder de intentie hebben om iemand dood te rijden, maar het gebeurt per ongeluk toch, is hooguit dood door schuld. Wezenlijk verschil met doodslag.

Ik zal wel even helpen:

3 likes

Gewoon hier kopen.
Dan heb je tenminste zekerheid.

Mika

5 likes

Gaap

:rolling_eyes:

Roep de volgende keer nog eens wat doms. Dat is in ieder geval niet saai toch?

Ik ben er toch weer ingetrapt…

Weer gegoogeld?

2 likes

9 likes

Want? In de Randstad natuurlijk. :slight_smile:

Wat een lachwekkende discussie, man… Who cares, en dan heb ik het tegen beide discussiĆ«rende partijen. Laat het gewoon over aan de deskundigen…

dus in het kort :

gewapende overvaller wordt door zijn slachtoffer in de achtervolging dood gereden nadat de overvaller z’n pistool richting achtervolger heeft geleegd

maar dan zijn we toch nu klaar ? , klokkie retour eigenaar , zand erover (letterlijk) en doorgaan ?

15 likes

:joy:

1 like

Natuurlijk niet gekkie, op die manier maak je toch een aantal beroepsgroepen overbodig… :confused:
Te denken valt daarbij aan, slachtofferhulp, verzekering, advocaten, officier van justitie, rechters,
politie, gevangenisbewaarders, etc., etc…

1 like

Beetje late toevoeging, maar toch bedankt hoor.:joy:

In de Randstad ghetto…

Waarom ik er naar vraag is dat ik altijd een beetje moet glimlachen wanneer mensen zichzelf tot ā€˜de elite’ bombarderen, vooral wanneer ze dan in Amstelveen wonen ofzo :’)

1 like

Vandaar dat ik zelf er ā€˜elite haver’ van had gemaakt :grin: