Gevonden Commodoor van mijn vader

Gisteren bij m’n moeder geweest en daar de -gevonden- Commodoor van m’n overleden vader meegekregen.

Met unieke, persoonlijke gravures:

Ik lees in andere Commodoor topics dat het vooral een V&D / Kijkshop merk was (wat ook prima bij mijn ouders past), maar zie toch een 14kt stempel op de achterkant:

Anyways; ander bandje erop en wat onderhoud en dan verdient hij een ereplek in de collectie.

47 likes

Inderdaad een service en poetsbeurt en dan is het een prima horloge met verhaal.

3 likes

Mooie aanwinst,koesteren.

1 like

Mooi! Bol glas, hou ik van. En ook nog eens goud hè. Nostalgisch, horloge met verbinding.

1 like

Een heel mooi horloge met een verhaal! :hugs::pray:
Koesteren! :blush:

1 like

prachtig, hopelijk kan je hem daarna ook dragen

1 like

Dank je wel. Hij is heel klein (34mm?), en ik ben dat niet, dus even kijken hoe het passend te maken is… :wink:

1 like

ah, dat is niet erg groot.
maar een mooie band er om heen zodat je hem kan dragen.

… en een vergrootglas als je de tijd wilt lezen…?

1 like

dat zijn de juweeltjes die je moet koesteren :ok_hand:

Mooi horloge. Hier een leuk topic over Commodoor.

De Commodoor 1972 van mijn opa?

1 like

Wat een mooi erfstuk! En zeer zeker de moeite waard om te servicen en dragen. En 34mm is prima te dragen voor de meesten van ons.

Mooi horloge, en koesteren :pray:

Annie en Joop :joy: het kan niet beter matchen :+1: mooie herinnering om te koesteren.

Als eerst gecondoleerd met verlies van je vader :wilted_flower: maar deze :watch: is een mooie aandenken op die leuke tijden met hem.
Groeten Iwan :motorcycle:

1 like

Wat geweldig!! Dat is nu eens een bijzonder aandenken aan je vader zo :+1:
Hoop dat je hem veel plezier zal dragen.

Normale dress-watch herenmaat in die dagen. Kan tot 33 mm gaan. Alles daar onder - pakweg 29 tot 32 mm is “boy-size”. Alles daar weer onder is/was damesmaat. Leuke vondst!

2 likes