Was je oorspronkelijke budget niet rond de 750 euro of niet
Budget
ā¬750 en is opgerekt door een meevaller van de leuke soort (niet-zijnde een erfenis gelukkig)
Oke dan . Maar tis een prachtige aankoop !
Mooie aanwinst! Mooi Nederlands product en een prachtig horloge. Wanneer krijg je hem?
Uitzonderlijk prachtig horlogeā¦
Succes met wachten!
Over iets van 3 maanden, maar dat is okƩ. Hij wordt met de hand speciaal voor mij gemaakt.
Top man. Leuk vooruitzicht.
Mooi horloge! Gefeliciteerd. Lijkt mij ook echt een super fijn horloge. Past makkelijk onder een overhemd en is zowel dressy als casual te dragen. Mag ik vragen wat zoiets ongeveer kost?
iets over ā¬4k en de Raw Ornament en Delft Blue zijn iets kostbaarder. ZIe https://holthinrichswatches.com/ voor menukaart.
Congrats Hans. Mooie keuze. Veel voorpret gewenst
Leuk topic, en met bladeren was ik benieuwd waar we uiteindelijk op uit zouden komen qua keuze @Motormuis. En wĆ”t een keuze!! Holthinrichs is zoān gaaf merk, en een hele toffe gast. Supergave keuze!! Heb deze ook hoog op de wensenlijst staan dus wie weet komt hij er ooit nog. Ik zie de NA wel hier verschijnen
Ik heb respect voor je keuze om 4k voor dit horloge te betalen. Ik weet niet of ik dit zelf zou gaan doen.
Ik besteed liever 4k aan een ambachtelijk gemaakt horloge, die zowel in ontwerp, techniek als afwerking niet lijkt op alle andere horloges, die soms nog wel veel meer kosten ook. Of iets duur is, is erg persoonlijk. Duur is een lastig woord. Dit is het mij waard en ik kan het missen.
Er zit veel emotie in mijn beslissing, speelt ook mee. Een Nederlands horloge is mij ook wat waard namelijk en zoals @RNooij al aangaf: die Michiel is een klassekerel en weet wat hij doet.
Die zag ik niet aankomen. Je hebt een weloverwogen keuze gemaakt voor een bijzonder horloge met een zeer bijzondere afwerking en productiemethode. Van harte alvast en veel plezier met het volgen van het proces voor de komende drie maanden.
Hear, hear!! Dat zou ook precies mijn afweging zijn! Het gaat mij niet om het prijskaartje wat aan een horloge hangt, maar wat je voor dat prijskaartje terug krijgt. Reden dat ik een Rolex, om maar wat te noemen, voor mƩƩr dan list niet helemaal snapā¦
Dan snappen we dit samen niet, maar iedereen zijn eigen keuzes natuurlijk. Daarom is deze hobby ook zo leuk.
Absoluut. Als mensen daar gelukkig van worden ben ik de laatste om dat te veroordelen. Ik snap het alleen niet, en zal dus zelf die stap niet zetten. Er is zoveel te krijgen vanuit alle windstreken dat mijn focus al lang niet meer op alleen Zwitserland en alleen de traditionele āBig Brandsā.
Het lijkt wel of wij elkaar kennen. Dat doen we natuurlijk ook gewoon . Snel weer eens wat afspreken Robin!
Gave keuze, gefeliciteerd! Nu gaat het grote wachten beginnen, lijkt me een mooie opbouw naar de climax: het horloge voor de eerste keer op de pols.