GEVONDEN: jagen op mijn ideale ultraplatte dresswatch!

3mm :slight_smile: past onder het strakste overhemd. Draagt uiteraard ook heel licht

Edit: ik zag later dat ie reeds gepost is :slight_smile:

2 likes

Overigens: de HFLE2020 is ook door mijn hoofd geschoten, ware het niet dat ik het tomaatrood op de dial op deze

echt spuuglelijk vind. De prijs, het merk en het formaat zijn prachtig, maar ook dit is helaas een automaat. Bovendien is de secondenwijzer te kort naar mijn mening.

image

Van deze mag jij zoveel plaatjes droppen als je wilt. Schit-ter-rend.

1 like

1 like

Mooi, maar niet dressy genoeg (wel ultraplat) en… quartz :wink:

Uploaden…

Geen probleem hoor :slight_smile: jou topic, jou feestje. Hier mag het nog, feest vieren. De laatste is ook een hele prettige dresser. Wel een automaat, maar vrij dun hoor

2 likes

Kan die grijze niet vinden? Ook de C5 Malvern 595?

1 like

35 mm misschien iets te klein? Wel maar 6mm dik

1 like

Ja, er zijn 2 varianten. Grijs is ook wel erg fraai hè.

1 like

Zit onderaan het spectrum.

Snap ik, mocht interesse hebben voor €60 schuif ik hem in een envelop!

1 like

Leuke zoektocht. Wat je zegt. Vaak is de verhouding van de kleine seconde gewoon niet in balans. Ook is dan het uurwerk te klein op de achterkant. Of de datum staat te veel naar binnen.
37mm is denk ik om die reden de maximale maat.
En dan wordt het lastig, want die zijn er niet in overvloed.

Ik heb er ooit een topic over gestart. Misschien dat daar nog leuke suggesties staan.

Grail materiaal wat al een tijd door mijn hoofd spookt en afgelopen weer de kop opsteekt zijn de A. Lange Saxiona (thin) en de en de Vacheron C. Patrimony Traditionnelle.
![Screenshot_20200325-083850|456x500]

(upload://2Z3xGXdwI3kMrW3rbac7QMM5wn2.jpg)

Een andere mooie, maar boven jouw opgegeven budget, is de Montblanc Heritage Ultra Slim.

montblanc-ultrathin

3 likes

Ja zeker :ok_hand:t2: …kan hem niet vinden…zie alleen maar witte :see_no_evil:

1 like

Deze zou ik doen.

En over gemist? De Grand Seiko sbgw231 natuurlijk. Al is die nieuw 4300 meen ik. En te dik voor je. Maar wel een handwinder dresser zonder datum.

Ach, zo zijn er wel meer boven je budget te vinden. Maar ik vond die junghans best mooi.

4 likes

Er staat zo’n montblanc te koop hier voor intussen 1250 euro ofzo. Maar ik zag dat er een sellita in zat, een kopie / opvolger van een eta 2892, en die zit ook in de intra matic, en die kun je wel voor 600 ofzo krijgen denk ik?

Ik heb nog een full set intra matic 38 liggen die ik nooit meer draag.

1 like

Wat is dat voor prachtige citizen?

2 likes

Citizen One volgens mij :thinking:

3 likes

Super Supermooi maar aan de prijs

1 like

Yes, dunste horloge momenteel en ook nog eens voorzien van het Citizen zonne-energie systeem.

2 likes

Volgens mij is Citizen Stilleto ook erg dun en van duurdere materialen gemaakt bv saffier glas…zal eens googlen :+1:t2::grin:

1 like