GEVONDEN: jagen op mijn ideale ultraplatte dresswatch!

Very vreemd ja :grin:

1 like

Kan nog veel goedkoper, zo’n Citizen:

Ik heb exact dezelfde. Na mailcontact is ie gewoon naar mijn huisadres verzonden (zou zogenaamd niet naar Europa verzonden worden, maar uitvoerige positieve feedback en verzendkosten zo willen betalen helpt).

1 like

Niet slecht, maar die is niet nieuw (“refurbished”). Dat verklaart de lagere prijs.

1 like

Mijne was nieuw, volledig in de seals. Ook de band en sluiting, caseback, lugs enz enz.
Zat geen krasje op, volstrekt ongedragen.
Alleen ontbrak het originele doosje.

Ik ben er buitengewoon blij mee. Het is echt een ideaal horloge. Als ik een minpunt zou moeten noemen: slechts 30m WR.

1 like

Deze platte serie had ik zelf ook al een tijdje in gedachten :

image

En ik heb zelf een Roamer lime light :

1 like

Epos 3408

7 likes

Dit is de eerste die ik nog niet op mijn lijstje had staan, had hem wel al met een schuin oog bekeken. Met €1.000 nieuw moet een goede gebruikte te doen zijn. Bedankt voor deze toevoeging! Ik ga kijken of hij me “iets doet” de komende dagen.

Misschien is dit nog wat…

2 likes

Bedankt voor deze toevoeging. Ik ben (nog) niet helemaal kapot van het design, dat is natuurlijk persoonlijk, maar neem hem mee in de overweging.

Voor de plaatjesfreaks onder ons (afkomstig van Farer):

3 likes

:heart_eyes:

1 like

Ik hoop dat je veel alternatieven aangedragen krijgt. De Junkers vind ik persoonlijk de minste van wat je laat zien :no_mouth:

1 like

Al eens aan Louis Erard gedacht of toch nog iets groter (C9, 42mm)?

2 likes

Welke referentie van Louis Erard is dit? Dank voor je aanvulling overigens. 42mm is inderdaad te fors.

1 like

Niet slecht: 40mm, geblauwde wijzers, handopwinder, kleine seconde, Swiss Made, geen datum. Met nieuw €1.300 in de aanbieding en het dubbele normaliter (ref. 47217AA21) is deze toch riant boven budget, maar toch bedankt voor het toevoegen.

image

1 like

ik heb er 3 gehad,…,toen ingeruild op een breitling :disappointed_relieved: iedereen maakt domme fouten. Maar de afwerking van die louis erards is erg goed ! het merk is in NL iig erg ondervertegenwoordigd.

2 likes

Longines Dolce Vita in de grote maat? wel rechthoekig, maar dan hebbie wel een soort Cartier Tank voor een prijs binnen je budget, van een gerenommeerd merk. Is wel rechthoekig, moet je van houden :slight_smile:

1 like

Deze staat al op je lijstje, maar ik zou zelf voor deze variant gaan. Wunderschön

7 likes

Interessant. Heb je een fotootje en referentie?

Ja die is toch wel mooi!