Tussen een online verkoop heb ik dit horloge gevonden (inclusief wat andere spullen voor een schandalige prijs). Het spreekwoord ‘if it is too good to be true, it probably is’ ken ik, maar behalve de sluiting (of is het slijtage) ziet het er voor mij als amateur vrij plausibel uit. Helaas is de band te klein voor mij, dus kan ik m nu niet zelf dragen. Ik werd getipt dat ik hier eens zou kunnen vragen. Zouden jullie als kenners hier meer over kunnen zeggen? Bij deze de foto’s. Alvast bedankt!
Gaaf! Dat ziet er goed uit. ‘Helaas’ is dit een titanium/rosé gouden versie die niet vaak wordt aangeboden en waar dus ook niet heel veel onderdelen en schakels voor te vinden zijn. Er zijn een aantal Omega dealers in Nederland die je op zou kunnen bellen. Heb dat in het verleden vaker gedaan. Even vragen of er nog schakels leverbaar zijn.
Het 60036159 in de beugel van 7 uur is het unieke serienummer. Is door een leek niet te controleren maar omdat ik gecertificeerd ben door Omega kan ik dit opzoeken.
Bedankt allen voor de informatie! Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de bedragen net even heb opgezocht, en dat er voor mij voor deze bedragen wat andere prioriteiten zijn (helemaal omdat er nog een band bij moet). Ik zal dit overdenken! bedankt allen
Gewoon een onderhoudsbeurtje laten uitvoeren en maybe de band en kast een keer in de ultrasoon. Ik zou niet beginnen aan nieuwe banden, bezels, saffier etc.
Lekker dragen op leer of nato deze prachtige nineties klatser, of “as is” doorverkopen en je winst nemen