'Gevonden!': Omega Seamaster 2296.80.00 - Vragen over echtheid

Dit vind ik nou een mooi verhaal!

1 like

Mooi ding, ik heb je ook even een bericht gestuurd.

Wat is dit horloge ongeveer waard in deze staat, waarde HF’ers?

Pfff lastig. Dit model kost online in topconditie ongeveer 3,5k. Dus ervan uitgaande dat er een beurt nodig is, schakeltjes ontbreken denk ik ongeveer 2k ish?

tot zondag dan :wink:

1 like

Ik vind 2k nog veel, gezien de staat.

1 like

Haha… ik vind het leuk. Nog niet spannend.
Het gedoe met het topic van @JanHendrik is veel vermakelijker vanuit een cartoonist bezien. :laughing:

Zegt natuurlijk niks. Het serienummer van een fake is vaak gebaseerd op een echte. Die komt er dus ook als “echt” uit. Maar vanuit jouw kennis en kunde zou ik het direct aannemen.

Ik lees 2k? Volgens mij zijn deze chrono’s niet zo gewild. De “normale” verkoopt niet op mp. Dit model zal het niet beter doen.

Is het serienummer op de kast nu anders dan het nummer op de rotor?

1 like

Binnenkort te koop ,Omega Seamaster 2296.80.00 titanium/tantalum.

Kijk @HeinW nu begint het interssanter te worden…
Iemand komt de feestvreugde temperen :laughing:

2 likes

Nummer op de rotor is het caliber nummer, rest van de nummers in de deksel, anti-magnetische afscherming en band zijn ook allemaal juist.

Als het een RLX was dan zou het lonend zijn om het zo goed na te maken, voor dit model Omega was dat volgens mij niet zo interessant.

4 likes

Ah, goede aanvulling.
Vaak begin ik te zweten als er nummers niet overeen komen, vandaar.

@jurk geenzins de bedoeling, maar aan een dooie mus heb je ook niks.

1 like

Uhm?

omega sea
omega sea 2

hahaha inderdaad, onenigheid moet voor jou fantastisch zijn :wink:

Het is eigenlijk wel erg, dat ik topics lees en dan aan zondagochtend denk :laughing:

1 like

Nee hoor niet erg. Ik snap je. :joy::+1:

:facepunch:

3 likes

Nogmaals bedankt allen voor de antwoorden en (terechte) kritische opmerkingen! Ik ga me beraden.

Dat heb je allang gedaan aangezien hij al op C24 staat.

Dit zijn wel 2 verschillende horloges hoor.

Kijk eens goed naar de schade

Misschien kun je deze meneer even vragen of hij wat duidelijkere foto’s stuurt, dan wil ik best wel vergelijken.
Daarnaast, als ik een doos/papieren had, dan zou ik het wel laten weten.

Ja, kijk zelf maar :laughing:
De ene 20 is opgevuld, de andere niet. Kijk eens naar de bolletjes onder de cijfers. Nota bene 2 verschillende bezel insert.

De schade is ook anders.

1 like