Lijkt er wel sterk op
Neen, maar voor de sappigheid van het verhaal was het leuk geweest
Wat betaalde je voor het horloge?
Je weet het niet in de horlogewereld he
Maare nevermind ( leek erop maar is het niet exuse moi) Kon zijn dat er ondertussen met het klokje gerommeld was (zwarte vulling verwijderd,oude foto …ik net wakke…zoveel variabelen)
Mooi horloge.
Ik ben wel van de TT.
Zou lekker even laten liggen.
Later op het gemak op zoek naar schakels.
Misschien kan je de band nog verlengen in de sluiting?
Keer een service beurt, en een horloge in de schoot geworpen die de rest van je leven mee kan.
Ga of neem contact op met Wesseling en Vreeker te Alkmaar Dat zijn officiële reparateurs
Je zal toch wel een schakeltje kunnen bestellen !
Deze is verkocht aan 2650 euro, als volledige set en in betere staat.
Ben benieuwd wie 2650 euro is, vreemde naam.
Grapjas.
Onwijs lelijk horloge maar leuk om te ‘vinden’ tussen wat andere spullen. Succes met de verkoop!
Oei.
Inderdaad oei, was me niet opgevallen.
Enigste verklaring hiervoor kan een nieuwe uurwerk zijn maar blijft verdacht.
En een verhaal van vervangen kloof bij reparatie kan niet omdat dit een ruil onderdeel is dat retour komt met het juiste nummer na insturen van de oude
Ja, dacht was ook mijn tweede gedachte. Het is toch een duiker, als die toch een keer goed nat is geweest van binnen zou het kunnen dat hiervoor is gekozen.
Persoonlijk zou ik dan wel die brug met dat nummer laten overzetten als dat zou kunnen. Om juist dit soort vragen te voorkomen.
Het nummer van het uurwerk is onbekend bij Omega op de service site . Dus er is geen Omega horloge met dit serienummer als kastnummer geproduceerd.
Weet niet zeker of er bij een compleet nieuw uurwerk na waterschade een ander serienummer gemonteerd wordt. Om een nieuw uurwerk te demonteren om er het juiste serienummer in te graveren lijkt me ook niet logisch
Ah, dat is hoopgevend.
Vond de afwerking van de brug ook al erg grof maar dacht dat het aan de foto lag. Het is zoals je al aangeeft. Nieuwe brug, eerst oude inleveren…dus kan nooit via Omega als vervanging voor de oude zijn geleverd.
Wuuut
Edit: Ah, ik schreef rotor. Maar hier doelde ik op.