Verschillende Gshock’s
Allerlei Vostoks
Verschillende Gshock’s
Allerlei Vostoks
Ik zou bij Timex gaan snuffelen, bijvoorbeeld:
Lijkt mijn 13jarige zelf van vroeger echt wel een tof horloge. Alleen regelmatig out of stock, zoals nu, maar mooi binnen budget (evt met 15% extra korting bij inschrijven nieuwsbrief).
Nog niemand een G10 voorgesterd? Stoer, compact, 5ATM,… 2 dehands misschien te vinden voor 200€ al wordt dat moeilijk. Geen automaat, maar wat kan het een 13jarige kerel schelen dat er een verouderde techniek wordt gebruikt?
Casio Gshock lijkt me een goede optie
Alls digitaal ook mag, deze!!
Dit is het exemplaar van mijn zoon…onverwoestbaar, stoer, loopt altijd goed, tijdloos ()
Ik heb nog wel enkele grote gratis.
Bij interesse doe een pb.
Oh, kleine aanvulling, gekregen toen ie 14 was, 2 jaar geleden en nog steeds zijn ‘beater’, hoewel ie nu ook wel interesse krijgt in analoog en pikt af en toe mijn Sistem51.
Mijn zoon was zeer tevreden toen ik een Baby-G voor hem had!
Een mooie Vostok Komandirskie?
Dit is een Seiko 5 in 38 mm.
Bedankt voor alle berichten en suggesties. Ik ga er een aantal met m’n zoon bespreken.
Mooi altijd die onvermijdelijke suggesties van 2 a 3x budget …
Met een leuke timex, citizen of Seiko 5 kun je niet snel fout gaan lijkt me. Hier een voorbeeld van Amazon: https://amzn.eu/d/g8PB6SX
Haha, precies! Met een omstandige uitleg waarom dat beter is.
Er staat ook nog een SNE573 in het blauw.
Klein beetje boven budget, maar daarvoor krijg je wel heel veel horloge. 38mm, titanium case, saffierglas, 200m WR, automatisch NH35A uurwerk. Perfect eerste horloge en ook nog een beetje de fieldwatch vibe van je DS30
Hahaha je dacht precies hetzelfde
Heeft alles wat gewenst is indien het budget opgekrikt wordt. Wel echt stoer, automaat, 38mm en kwalitatief goed.