Afgelopen 10 januari is een deel van de Staudt Watches-collectie ontvreemd tijdens een gewapende overval bij onze vrienden van Juwelier Nellissen in Venlo. Ik wil jullie graag vragen om uit te kijken naar verdachte aanbiedingen en eventueel contact met ons op te nemen per e-mail: info@staudtwatches.com.
De volgende horloges zijn ontvreemd:
Praeludium Guilloche 18kt. (Nr. 9)
Praeludium Hand Wound blauw
Praeludium Hand Wound ivoor
Praeludium Automatic zwart
Praeludium Automatic blauw
Alvast bedankt. Het delen van dit bericht in andere horloge-gerelateerde groepen wordt erg gewaardeerd.
Bah… triest word je, van dit soort berichten. Ik vraag me af of dat tuig zich realiseert wat voor psychische schade ze aanrichten bij de slachtoffers. Dat hou je niet voor mogelijk, hoe lang dat door kan blijven spelen. Teringlijers!!!
Ik hoop oprecht dat die gasten snel gepakt worden- én gestraft worden- en dat de mensen van Nelissen weer snel terug kunnen keren naar hun gewone doen. Sterkte!
Dom om dit soort horloges te jatten. Het merk is nou niet dat je denkt: daar ga ik in het criminele circuit nog veel voor vangen (dan moet 't toch wel Rolex, Audemars Royal Oak etc. zijn, denk ik).
Verder natuurlijk een grote pakkans door het kleine aantal gemaakte horloges van dit merk.
Ah, dan was het foutief geformuleerd… - Zie dat het weggemoffeld is ook.
Overvallen zijn verderfelijk, wildplassen is dat ook, maar in (iets) geringere mate. Ik hoop dat de horloges terugkomen. Het gouden exemplaar kan natuurlijk al omgesmolten zijn…