Gewapende overval: Staudt-collectie ontvreemd

Beste Forumleden,

Afgelopen 10 januari is een deel van de Staudt Watches-collectie ontvreemd tijdens een gewapende overval bij onze vrienden van Juwelier Nellissen in Venlo. Ik wil jullie graag vragen om uit te kijken naar verdachte aanbiedingen en eventueel contact met ons op te nemen per e-mail: info@staudtwatches.com.

De volgende horloges zijn ontvreemd:

• Praeludium Guilloche 18kt. (Nr. 9)
  • Praeludium Hand Wound blauw
  • Praeludium Hand Wound ivoor
  • Praeludium Automatic zwart
  • Praeludium Automatic blauw

Alvast bedankt. Het delen van dit bericht in andere horloge-gerelateerde groepen wordt erg gewaardeerd.

Groeten,
Yvo Staudt

6 likes

Pff, vervelend en erg stout!

18 likes

Serieus?

3 likes

You win sir!

Maar buiten dat, zeer verontrustend dit. Succes en sterkte!

Gedeeld in 2 FB groepen. Hoop dat ze terug komen.

Wat een vreselijke daad en moet traumatisch zijn geweest voor de slachtoffers. Sterkte!

Edit: ik wil dit item niet onnodig vervuilen met discussie, vandaar mijn verhaal maar ff opgeschoond.

1 like

Hopelijk worden ze snel gepakt.
Succes!

Mijn beste,

Idem dito!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Hoe weet je dat?

Hij bedoelt dat wildplassen stout is, maar een overval wel meer dan dat.

gadverdamme.

dat mensen niet gewoon met hun poten van andermans eigendommen af kunnen blijven…

2 likes

Bah… triest word je, van dit soort berichten. Ik vraag me af of dat tuig zich realiseert wat voor psychische schade ze aanrichten bij de slachtoffers. Dat hou je niet voor mogelijk, hoe lang dat door kan blijven spelen. Teringlijers!!!

Ik hoop oprecht dat die gasten snel gepakt worden- én gestraft worden- en dat de mensen van Nelissen weer snel terug kunnen keren naar hun gewone doen. Sterkte!

2 likes

Same! Buitengewoon triest dit soort acties :face_with_symbols_over_mouth:

Veel sterkte toegewenst en hopelijk komt de gestolen waar boven water en de daders gepakt en gestraft.

1 like

Mooi klote, maar gek dat ze zo’n relatief onbekend merk stelen, leveren Rolexen niet meer genoeg op tegenwoordig?

2 likes

https://www.hartvannederland.nl/nieuws/2018/gewapende-overval-op-juwelier-venlo/

Hier een item in HvN…

Dom om dit soort horloges te jatten. Het merk is nou niet dat je denkt: daar ga ik in het criminele circuit nog veel voor vangen (dan moet 't toch wel Rolex, Audemars Royal Oak etc. zijn, denk ik).

Verder natuurlijk een grote pakkans door het kleine aantal gemaakte horloges van dit merk.

1 like

Sterkte en ik hoop dat de collectie weer terug gevonden wordt!

Vreemd dat dit bij zo’n merk gebeurd. Zullen dan wel mensen zijn die er weinig kennis van hebben.

Overigens waardeer is staudt zeker als merk.
Sterkte!

1 like

Da’s klote!

Ze moeten je wel hebben…was er onlangs ook niet een persoonlijk exemplaar ontvreemd uit je auto oid??

Ah, dan was het foutief geformuleerd… :wink: - Zie dat het weggemoffeld is ook.

Overvallen zijn verderfelijk, wildplassen is dat ook, maar in (iets) geringere mate. Ik hoop dat de horloges terugkomen. Het gouden exemplaar kan natuurlijk al omgesmolten zijn…

1 like