Gewetensvraag: zou je zoveel betalen voor een band?

Super herkenbaar, same here haha. Al was het alleen maar voor de check-in op Untappd

Toegevoegd aan mijn wishlist, bedankt voor de tip!

Precies! Die hoort toch ergens bovenaan de lijst. Op naar de 2000.

Haha lekker bezig. Ik zit nu zelf op ruim 1400 unieke checkins. Weet niet welke
hobby slechter voor je is😜

1 like

Het is hetzelfde: je gaat steeds duurdere horloges kopen en je gaat steeds duurdere bieren kopen.
Vorig jaar: “4 euro voor een flesje? Bespottelijk!”
Dit jaar: “4 euro voor een flesje? Valt mee, op het terras kost deze 4,50. Doet u die ook maar!”…

je allereerste band lijkt verdacht veel op een Hirsch Robby (kalfsleer (wel sailcloth motief, maar echt leer) op oranje rubber, maar wel 300m waterproof - dus perfect geschikt voor een duiker). Ik heb diezelfde op mijn Dan Henry 1970, en de kleuren zijn perfect en de band draagt heerlijk. Nu is die DH een totaal ander horloge dan jouw Omega, maar qua type en kleurstelling vergelijkbaar. Ik vind het een prima combinatie, en ook vind ik 75 Euri voor dit soort banden meer dan genoeg.

Strak hoor👌🏻
Band is sowieso top, combi begin ik steeds meer aan te wennen eigenlijk😄

Klopt. Maar t is een goedkoper eBay exemplaar, puur als tijdelijke band. Hij droeg verder wel lekker, en ik zet m er misschien nog wel eens op.

Heb je die band nog? Nog steeds blij mee? Heb nu ook een PO 43.5mm en zit ook eens te kijken naar een andere band. Die van jou ziet er wel heel mooi uit. En misschien in mijn geval met witte stitches.

1 like

Max 50 euro.

1 like

Voor mijn FC met perfecte vouwsluiting zou ik best € 300,- neerleggen. Voor mijn rechthoekige uit china zo min mogelijk. Is alleen om te kijken en een Reverso iets voor mij is.

Ja ik heb de band nog steeds. Maar eigenlijk ligt ie in m’n bandenetui. Ik heb m eraf gehaald voor de zomer vorig jaar om er een rubberen op te doen en tot nu toe niet meer terug gedaan.
Ik draag de Omega ook niet zo heel veel, en ik denk er al langer over na of ik m ga verkopen. Maar dat is tot nu nog niet gebeurt.

Maar als je het overweegt zou je Diaboliq moeten vragen. Je kunt bij hem alles customizen wat je wilt.

1 like