Gewetensvraag: zou je zoveel betalen voor een band?

Vandaag (toch nog net voor het weekend) de band binnen gekregen van Diaboliq straps in Duitsland.

En man wat is ie mooi!
Ok, hij sluit niet op de Omega manier aan de case aan, maar who cares! Ik ben zo blij als een hond met 7 løllen.

Josip weet hoe hij banden moet maken. En mede door de manier hoe hij communiceert tijdens het maken is hij iemand om vaker bij terug te komen.

En nu een RLCtje. Veul foto’s!

15 likes

Sjiek!

1 like

Pracht band. Geniet ervan!

1 like

In het kader van bang for your buck kun je dan beter een flesje St Bernardus abt 12 halen, verkrijgbaar in elke supermarkt. Het smaakt niet hetzelfde maar komt in de buurt.

Ja ik zou het zeker doen. Vooral als deze goed zou staan.
Ik zeg altijd “The Wheels makes the Car” dit geldt ook zeker voor horloges :facepunch:t2::grin:

Klopt, ook hartstikke lekker.
Een oom van me brouwde een bier dat was gebaseerd op Westvleteren 12. Ik weet niet hoe hij het deed, maar die was ook geweldig. Vletje van De Grieze.

Maar ik wilde toch één keer Westvleteren 12 proeven.

1 like

Meerdere keren geprobeerd. Tis lekker, maar dat zijn eigenlijk alle zware abdijbieren wel.

Denk dat ik rochefort lekkerder vind :speak_no_evil:

1 like

Blauwbeer, sorry maar nu kraam je onzin uit. Als je voor de smaak een keer een Westvleteren koopt voor €10 is dat een prima uitgave.

Een heel krat opzuipen tegen die prijs is wat anders.

Ik vind dit een heel erg mooie band. Echt heel erg mooi. Complimenten. Diaboliq Straps maakt hele mooie dingen, ik volg hem op Instagram. Hij doet vooral canvas. Ik wist niet dat hij dit ook deed.

Ik ga ook eens op zoek naar een exotische bruine band voor mijn Navitimer. Hierdoor heb ik weer inspiratie.

Ik heb nu twee banden van hem: een Ammo strap en deze. Allebei mooie banden. En voor hele nette prijzen vind ik.

Rond de 70 euro geloof ik? :thinking:

Nee deze was wel duurder. Maar hij heeft de lizzard speciaal voor mij doodgemaakt. Eeuuuh besteld. :joy:

Ik weet niet wat de canvas kosten om eerlijk te zijn.

1 like

Die band tapert van 20 naar 18/16 ofzo?

22/20
En uiteindelijk in dikte 2mm naar het eind ertoe voor de clasp

Ah ok. Ziet er vrij subtiel uit voor een 22mm band.

Spulleke.

1 like

Ja absoluut.

Hij had een keer een canvasband in de aanbieding die me wel wat leek. Die was inclusief verzending 75. Dat vond ik iets te gortig voor een band die ik maar soms zou dragen.

Ah ok. Ja ik vind dat ook te duur voor een canvas band. Maar ik ben blij dat ik deze besteld heb.

1 like

Hier is het mee begonnen :joy:

1 like

Goede tip. Dit gaat op het boodschappen lijst :+1:

@John mooi hoor! Geniet ervan

1 like