Gewetensvraag: zou je zoveel betalen voor een band?

Ja, als er ooit een unieke strap/horloge combi is, dan is het deze wel. :grimacing:

2 likes

Ieder z’n mening, zeker waar.

1 like

Yep. Maar dat kostte €1500 per meter. Dat vond ik wat te gek.

Uniek is goed. Ik loop niet achter de rest aan :grimacing:
Nooit gedaan overigens.

2 likes

Precies. Schubbenbanden horen op een andere Omega.

image

Maar eh… TE KOOP hè? Denk er rustig over na. Past ook op andere horloges.

image

1 like

:joy:

Aan de poort zijn ze veel goedkoper. Bij slijters rekenen ze woekerprijzen.
Ik heb ook weleens gekeken waar het lag in België. Maar bijna drieëneenhalf uur rijden is me te gortig.

1 like

:thinking:

Ik lees dit op de site:
Westvleteren 12 is niet alleen het beste bier ter wereld, maar misschien ook wel het meest begeerde bier ter wereld. Het bier wordt namelijk niet verkocht in winkels of in de horeca, het is uitsluitend te koop aan de deur van de abdij.

Heb jij een grijze dealer?

1 like

:blush:

1 like

Sommige slijters en bierwinkels halen Westvleteren bij de abdij, of laten het halen, om het dan voor een tientje te koop te zetten. Officieel mag dat niet. In cafés komt je het ook tegen.
Je moet het toevallig tegenkomen.

2 likes

Ik heb zelfs eens een two tone armband voor een Crosswind Special Limited Edition gekocht.
Je wil gewoon niet weten wat zo iets kost :zipper_mouth_face:
Maar inderdaad, relatief snel vergeten, en heel blij mee ! :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

U riep?
Meestal verkoop ik een nier of een rib btw🤪

Anyway; lekker bandje👌🏻 Maar ben idd benieuwd naar de combi

1 like

Haha koekoek🤡
Daar koop ik een nieuw horloge voor

1 like

:joy:

Hij is in de post. Ik hoop m nog voor het weekend te hebben maar dat ligt aan de postservice…

1 like

Dat dus. En het is niet eens €350, maar nog meer. Er waren nog geen BTW en een paar andere kostenposten berekend.

1 like

Vergeet dit! Focus je op die mega mooie band.

1 like

Op zeker

Maar t was een antwoord op een reactie :grin:

1 like

@1971 straps. Die maakt de mooiste banden voor de eerlijkste prijs.

Jij zegt t :smirk:

Duurste band voor mij was een mesh band voor een microbrand visitor. Voor het duneshore model. Er kwam bovenop nog BTW etc erbij. Vrij prijzig, maar ben blij dat ik het heb gehaald. Super mooi ding.

2 likes