Gewetensvraag: zou je zoveel betalen voor een band?

Jaja

Goudkleurige glans banden. Man man man. :joy:

Mooi hoor. En het draagt lekker.

Mijn Sinn heeft een watervaste leren band. Dus ja het kan inderdaad prima.

2 likes

Dat is zeker kut, maar nog niet zo kut als een schubbenband op een moderne klomp Omega.

3 likes

Je maakt een horloge van heel wat euro’s veel mooier met een band van een paar (honderd) euro’s. Dus gewoon doen.

1 like

Yep. Gedaan. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Terwijl ik mezelf serieus afvroeg of ik volslagen gek was geworden, maakte ik €208,- over naar een Duitse verkoper die dit 20 jaar oude stuk rubber in nieuwstaat aanbood.
Geen moment spijt van gehad.

1 like

Ah ja, niet voor tere zieltjes :sunglasses:

2 likes

Laatst droeg ik een Hirsch Grand Duke omdat ik het best mooi vond staan, maar omdat iemand dit gevulde bandje niet vond passen bij het betreffende horloge begon ik te twijfelen en heb ik er een nieuw (platter) bandje op gezet.

Nu realiseer ik me, dat ik het zelf eigenlijk wel mooi vond, dus heb ik me door de mening van een ander laten beïnvloeden,

Jouw nieuwe bandje voor de Omega is prachtig en vakkundig gemaakt, daarbij komt dat een krokodil ook in het water zwemt, in dat opzicht klopt het dus!
Durf het nu te dragen en ga het hier vaak showen, best kans dat anderen dit gaan overnemen en dan wordt het nog een hype ook!

Veel plezier met jouw prachtige nieuwe band (minstens net zo mooi als die Omega band) en ben benieuwd hoe het er uitziet als je het draagt.

1 like

Weer wat geleerd, kende het merk niet en wist niet dat bier zo duur kon zijn😅.

Als dit de band is die je geweldig vindt: doen.
En gewoon een keer slikken.

1 like

Zo kun je het ook bekijken, creatief bedacht :slightly_smiling_face:.

1 like

Hand, wat een fascinerende conclusie.
Een leermomentje voor heel veel mensen hier.
En dan bedoel ik geen organisch-leer-momentje.

3 likes

Nooit doen! Altijd op je eigen gevoel afgaan. Iemand die tegen mij zegt dat hagedis niet op een duiker kan en zelf de meest afgrijselijke gouden horloges draagt neem ik sowieso niet serieus :wink:

Het is hagedis :innocent:

Je bedoelt waar dit topic mee begon? Dat was ook geen Omega band maar gewoon van een bandenboer

Dankjewel voor je uitgebreide verhaal :+1:t3:

3 likes

Graag gedaan John😀!

1 like

Goud is, met uitzondering, ook niet direct mijn ding maar het getuigt van meer smaak dan zo’n gekke salamander band op een duiker…

Mijn bescheiden mening, hè?

Heb je ook haaienlullenleer overwogen?

1 like

Alles kan, of het mooie combinatie is is een tweede :wink:

Maar ieder zijn ding natuurlijk

1 like

Ik weet niet of deze hier al voorbij is gekomen maar:

afbeelding

Edit: zie dat je al iets anders hebt.

2 likes

Nu maar hopen dat het horloge ook ooit nog komt…