Ik kan inderdaad geen alternatief vinden, daarom mijn vraag hier. Misschien eens met een kortingsactie scoren.
Zo te zien is die band wel heel erg padded is is hij zo stijf als de piemel van pinokkio…
De enige banden die zo duur zijn komen om een velg en niet om de pols
De enige banden die zo duur zijn komen om een velg en niet om de pols
Ja, idd, nu je het zegt. Mijn Nokian winterbandjes kostten € 135,-- p.st. Inclusief BTW… Álles voor de (ski)hobby…
Na 27 dagen open ik dit topic weer.
Ik heb er over nagedacht. Veel over nagedacht. Maar de (uiteindelijke) ruim €400 gaat me echt te ver. Hoe mooi ik de band ook vind.
Dus ik heb naar alternatieven gezocht. En ik kwam voor de tweede keer uit bij Diaboliq straps. Josip heeft vorige keer best een aardige band voor me gemaakt. Dus ik wilde hem eigenlijk de kans geven nog een band te maken.
Helaas krijgt hij het niet voor elkaar om de band op een Omega manier aan het horloge te laten aansluiten, maar hé!… voor een fractie van de prijs van de band waar dit topic mee begon moet ik niet zeuren.
Hij heeft de lizzard speciaal voor mij besteld moet ik er nog even bij vertellen. Dus het duurde na betaling nog 1,5 week voordat hij kon beginnen.
En toen kreeg ik vanmiddag om half 3 een bericht dat hij het leer binnen had! En om 10 voor 5 was ie klaar
En dan houdt hij je ook nog op de hoogte met foto’s. De stukken leer die hij gebruikt, hoe ver hij is, en meer. Super gaaf om het gevoel te hebben dat je er naast zit. En in kunt grijpen als het moet.
Zodra de band binnen is plaats ik nog wel een foto met het horloge eraan.
Qua stijl vind ik het nog steeds niet passen maar de band an sich ziet er kwalitatief zeer netjes uit.
Zelf heb ik een horloge van nog geen 75 euro met een band die 150 heeft gekost.
Dus JA, het gaat om het gevoel aan je pols.
Andersom kan ook hè, een knakenband die lekker draagt op een “duur” horloge.
Ja ik geef toe het is een smaak dingetje.
Maar ik ga er heel blij mee zijn.
Ow zeker. Dat heb ik ook hoor. Sommige van mijn goedkopere banden dragen het fijnst.
Heel mooi. Laat @Fate_Amenable_To_Change maar niet zien dat je en een: gevulde bande hebt. Ook nog met oranje contrast stiksels. Die gaat zo meteen weer drie kantjes vol tikken.
Bedankt voor het taggen. Ik kan veel korter zijn over die band, maar het is onnodig. Ik houd m’n bakkes gewoon even.
EDIT: Ik kan het ook helemaal niet, m’n bakkes houden. Ik had 'm liever wat platter gezien, maar heb niks tegen lizard. Alleen het stiksel had ik off-white of ton sur ton gedaan, maar smaken verschillen, en het is een discreet kleurtje bij de band.
Waarom roep je m nou?
Ik heb op het laatst besloten de binnenkant orange te laten maken. Steekt lekker af.
En het horloge schreeuwt om een padded band.
Hee, in mijn optiek is dit een mooiere band, met discreet stiksel, gemaakt door een sympathieke bandenboer, voor een redelijke prijs. Veel beter dan het Omega origineel, dat stiksel was veel te rood en on the nose.
Rustaaagh. Ik ga geen rare dingen roepen, he?
Euhm… deze is speciaal voor mij gemaakt.
Ik zal m denk ik alleen niet voor zaterdag hebben
Wat bedoel je met Omega origineel? Volgens mij hebben die niet zo’n band.
Of bedoel je de band waar het topic mee begon? Die komt ook bij een onafhankelijke bandenboer vandaan
Verder ben ik het helemaal met je eens.
Yep!
Hagedis op een duiker, man man man.
Oh wow, bij die doekoe dacht ik dat je een Omega OEM te pakken had. Hoe dan ook, 350 was veel.
En ik heb liever banden met een rechte lug dan leren, rubberen of stoffen banden die op de kast aansluiten.
Dat vind ik lelijk. Dus je bent er in elk opzicht op vooruit geboerd.
Yup, ook ik vind het wat vreemd, maar ik draag vintage leer op een Squale, dus ik mag niks zeggen.